-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.6
8.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mic
h.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <a...@t...no1>
<5...@g...com>
<f...@g...com>
<c...@g...com>
<4...@g...com>
<f...@g...com>
<L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
<a...@g...com>
<g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
<f...@g...com>
<1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
<5...@g...com>
<5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
In-Reply-To: <6...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
Date: Wed, 6 Feb 2019 15:03:09 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 21
Message-ID: <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.122.221
X-Trace: 1549461865 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 83.26.122.221:62088
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2904
X-Received-Body-CRC: 2960017304
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740804
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:669dc3ea-e83a-4058-a4e6-c31b27d4216b@go
oglegroups.com...
W dniu środa, 6 lutego 2019 10:40:50 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz
napisał:
>> Napisałeś: "Brak możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności
>> elektrolitu powoduje, że napięcie wyżej nie wzrośnie". To nie
>> przewodność elektrolitu limituje napięcie. Gdyby po naładowaniu
>> przewodnictwo elektrolitu spadało, jakim sposobem uzyskiwałoby się
>> te
>> 200A przy rozruchu?
>Wszystko się zgadza. Jak masz nowy akumulator 74 Ah i EN 700 A, a
>akumulator straci połowę pojemności w skutek pogorszenia się
>parametrów elektrolitu i płyt to już wydusisz z niego tylko 350 A.
>Zapewne starczy to do uruchomienia silnika.
Chyba jednak nie, bo jesli mialem akumulator 50Ah, ktoremu zostalo
4Ah, a silnik zapalal normalnie ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.19 15:06 Tomalo
- 06.02.19 15:11 Tomalo
- 06.02.19 15:18 Tomalo
- 06.02.19 16:07 J.F.
- 06.02.19 16:48 J.F.
- 06.02.19 21:05 Paweł Pawłowicz
- 07.02.19 10:03 Tomalo
- 07.02.19 10:09 Tomalo
- 07.02.19 10:16 Tomalo
- 07.02.19 11:10 J.F.
- 07.02.19 11:15 J.F.
- 07.02.19 11:22 J.F.
- 07.02.19 12:32 Tomalo
- 07.02.19 12:39 Tomalo
- 07.02.19 12:43 Tomalo
Najnowsze wątki z tej grupy
- A jednak nie kondensatory
- Re: A jednak nie kondensatory
- odzysk z panela PV
- tuner i silnik od rolety
- Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- Boję siię capa...
- Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- PT500
- supercap
- Procesor NMOS i karta CF
- Jak sprawdzic uC
- radyjko znalazłem
- Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=