eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.6
    8.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mic
    h.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Wed, 6 Feb 2019 15:03:09 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 21
    Message-ID: <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.122.221
    X-Trace: 1549461865 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 516 83.26.122.221:62088
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2904
    X-Received-Body-CRC: 2960017304
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740804
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:669dc3ea-e83a-4058-a4e6-c31b27d4216b@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 6 lutego 2019 10:40:50 UTC+1 użytkownik Paweł Pawłowicz
    napisał:
    >> Napisałeś: "Brak możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności
    >> elektrolitu powoduje, że napięcie wyżej nie wzrośnie". To nie
    >> przewodność elektrolitu limituje napięcie. Gdyby po naładowaniu
    >> przewodnictwo elektrolitu spadało, jakim sposobem uzyskiwałoby się
    >> te
    >> 200A przy rozruchu?

    >Wszystko się zgadza. Jak masz nowy akumulator 74 Ah i EN 700 A, a
    >akumulator straci połowę pojemności w skutek pogorszenia się
    >parametrów elektrolitu i płyt to już wydusisz z niego tylko 350 A.
    >Zapewne starczy to do uruchomienia silnika.

    Chyba jednak nie, bo jesli mialem akumulator 50Ah, ktoremu zostalo
    4Ah, a silnik zapalal normalnie ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: