eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a81:23d3:: with SMTP id j202mr37977ywj.7.1549462734482; Wed, 06
    Feb 2019 06:18:54 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:23d3:: with SMTP id j202mr37977ywj.7.1549462734482; Wed, 06
    Feb 2019 06:18:54 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!a34no1394302qte.0!news-out.google.com!q39ni
    567qtk.1!nntp.google.com!a34no1394293qte.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 6 Feb 2019 06:18:54 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 06 Feb 2019 14:18:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740808
    [ ukryj nagłówki ]


    > napisał:
    > >> Napisałeś: "Brak możliwości uzyskania odpowiedniej przewodności
    > >> elektrolitu powoduje, że napięcie wyżej nie wzrośnie". To nie
    > >> przewodność elektrolitu limituje napięcie. Gdyby po naładowaniu
    > >> przewodnictwo elektrolitu spadało, jakim sposobem uzyskiwałoby się
    > >> te
    > >> 200A przy rozruchu?
    >
    > >Wszystko się zgadza. Jak masz nowy akumulator 74 Ah i EN 700 A, a
    > >akumulator straci połowę pojemności w skutek pogorszenia się
    > >parametrów elektrolitu i płyt to już wydusisz z niego tylko 350 A.
    > >Zapewne starczy to do uruchomienia silnika.
    >
    > Chyba jednak nie, bo jesli mialem akumulator 50Ah, ktoremu zostalo
    > 4Ah, a silnik zapalal normalnie ...

    Nie chyba nie, ale raczej na pewno tak.
    Jak masz 4Ah to jest szansa odpalenia silnika mimo wszystko w dodatniej temperaturze
    - szczególnie benzynowego. 4 Ah może dać zdolność rozruchu 100-200 A

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: