eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <a...@t...no1>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5c5b01ff$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Date: Thu, 7 Feb 2019 11:15:43 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <5c5c059c$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.83.221
    X-Trace: 1549534620 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 487 83.26.83.221:50399
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740836
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b80aa04-1e77-46b9-bba0-6493605b69f0@go
    oglegroups.com...
    >> >Nie chyba nie, ale raczej na pewno tak.
    >> >Jak masz 4Ah to jest szansa odpalenia silnika mimo wszystko w
    >> >dodatniej temperaturze - szczególnie benzynowego. 4 Ah może dać
    >> >zdolność rozruchu 100-200 A
    >
    >> To byl akumulator jeszcze z PRL, wiec mog tych amperow miec
    >> powiedzmy
    >> 400 jako nowy.
    >> Zgodnie z twoja logika powinno mu zostac 40A ... tyle to by
    >> starczylo
    >> na uruchomienie bendixu, ale nie wiecej.
    >
    >> Nie, to nie tak dziala jak piszesz.

    >To nie jest moja logika. To jest wynik pomiaru. Akumulator centra,
    >który mam już od 10 lat, ma jeszcze zdolność rozruchową na poziomie
    >około 400 A, mimo iż ma już tylko >30-40% pojemności. Zdolność
    >rozruchową zmierzyłem testerem specjalistycznym, który podaje tą
    >zdolność w oparciu o normę EN lub SAE albo inne jakie ma
    >zaprogramowane.

    Ale sam widzisz - ile akumulator mial deklarowanego pradu rozruchowego
    ? 500A, 600, 700 ?

    40% z 600 A to jest 240A, a zmierzyles 400..

    >W przybliżeniu prąd rozruchowy zależy od powierzchni elektrod.
    >http://truck-experts.pl/sklep/en/testery-akumulator
    ow/500-tester-akumulatorow-midtronics-mdx-335p.html

    No to w moim akumulatorze powierzchnia elektrod sie przeciez nie
    zmniejszyla.

    Owszem, mogla sie zmniejszyc powierzchnia efektywna z powodu
    zasiarczenia, moze z powodu opadu masy ... ale krecil rozrusznikiem
    zdrowo i nie sprawial wrazenia jakiegos wybrakowanego.

    To po prostu nie dziala proporcjonalnie.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: