  • 11. Data: 2013-03-16 16:37:08
    Temat: Re: OBD II i Torque
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 03/16/2013 02:13 PM, PlaMa wrote:
> [...]
    > wpisania PINu w celu sparowania urządzeń. Nieważne czy wpiszę poprawny
    > PIN (1234) czy dowolny inny (0000, 12345, 0000, chcwdpz) nic się nie
    > dzieje - Torque twierdzi, że nie znalazł urządzenia, żaden wykres nie
    > zaczyna działać. Dokładnie to samo dzieje się z OBD AutoDoctor i OBD Car
    > Doctor. Bluetooth ogólnie w telefonie działa - słuchawka bt chodzi, a
    > smartphone komunikuje się z PC. Port w Xsarze wydaje się też działać, bo
    > z miesiąc temu mechanik resetował mi błędy. Wszystkie wspomniane
    > programy w swoich opcjach widzą urządzenie OBDII.

    U mnie ELM327 + Torque (Szajsung + androjeb) działa

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2013-03-16 17:51:22
    Od: Arek <a...@t...pl>

    W dniu 16.03.2013 14:13, PlaMa pisze:

    > Macie pomysł co zrobić by to hulało?

    W ustawieniach samego Torque musisz jeszcze wybrać urządzenie.

    --
    Arek

  • 13. Data: 2013-03-16 18:15:59
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 14:13, PlaMa pisze:
> [...]
    > z miesiąc temu mechanik resetował mi błędy. Wszystkie wspomniane
    > programy w swoich opcjach widzą urządzenie OBDII.

    pomijając problem z połączniem via BTto ELM
    niekoniecznie musi z xarą działać
    tzn, np odczyta napięcie akumulatora i nic więcej.

  • 14. Data: 2013-03-17 10:33:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > http://i00.i.aliimg.com/img/pb/938/381/553/553381938
    _186.jpg

    Kupiłeś to z Polski czy z Chin ?

  • 15. Data: 2013-03-17 22:18:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-17 10:33, John Kołalsky pisze:

    _186.jpg
    > Kupiłeś to z Polski czy z Chin ?

    chin... kurcze nie wiem czy jest sens cingciangować do nich o support :/

    PS.: urządzenie dogadało się (po przygodach z COMami) z laptopem.

    Słowem coś dzieje się na linii OBDII-Xperia albo XPERIA-app

  • 16. Data: 2013-03-17 22:19:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 15:30, John Kołalsky pisze:

    > Nie wiem co tam dokładnie robisz i czy na pewno Ci się to paruje. Jak
    > co, to jeszcze jest bodajże "5678"

    Android na Xperii twierdzi, że urządzenie bluetooth "OBDII" jest sparowane.

    5678 jako PIN? Wypróbuje jutro... oby się udało.

  • 17. Data: 2013-03-17 22:21:30
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 15:35, Arbiter pisze:

    > moze spr?buj pin 6789, u mnie w?asnie z takim dzia?a modu?. i Torque bez
    > problemu si? ??czy

    Ten kod nie pomaga. W sensie jak wpisuję go na etapie parowania
    urządzenia to nie działa - jak wpisuję w okienku parowania, które
    pojawia mi się po odpaleniu Torque lub innego programu PBD to dzieje
    sięto samo co z innymi kodami - zupełnie nic.

    Torque itp. potrzebują roota do działania?

  • 18. Data: 2013-03-17 22:21:55
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 16:37, megrims pisze:

    > U mnie ELM327 + Torque (Szajsung + androjeb) działa

    czyli Xperia coś grymasi? :/

  • 19. Data: 2013-03-17 22:22:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 17:51, Arek pisze:

    > W ustawieniach samego Torque musisz jeszcze wybrać urządzenie.

    mam tam do wyboru OBDII i je zaznaczyłem - nic to nie zmienia.

  • 20. Data: 2013-03-17 22:23:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-16 18:15, nazgul pisze:

    > pomijając problem z połączniem via BTto ELM
    > niekoniecznie musi z xarą działać
    > tzn, np odczyta napięcie akumulatora i nic więcej.

    działa - sparowany do lapka wskazywał prędkość, obroty, temperatury itp.