    From: Michu <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC kontynuacja, a raczej jej brak
    Date: Mon, 30 Jul 2012 00:16:08 -0700 (PDT)

    Ja mam inny problem.
    W listopadzie kupiłem auto w komisie, wykupilem ubezpieczenie na
    miesiac w komisie, mieli taką opcję, żebym mógł dojechać do domu.
    Później wypowiedziałem umowę temu towarzystwu i wykupiłem nowe.
    Teraz po roku dostałem pismo z PZU, że nie wypowiedziałem poprzedniej
    umowy i mam do zapłaty kwotę. Właściciel komisu dostał to samo, bo
    chyba nie wypowiedział, przy sprzedaży, nie wiem nie poinformował
    mnie. PZU szuka gościa kto zapłaci.
    Czy ja mam jakiś obowiązek, żeby dzwonić po wszystkich towarzystwach i
    pytać, czy ten samochód jest u nich ubezpieczony? Nie dostałem żadnego
    kwitka przy zakupie, oprócz tego które w dniu zakupu sam wykupiłem.
    Samochody stojące w komisie miały ubezpieczenie wykupione za złotówkę
    na dzień, są takie opcje w komisach i takie też wykupiłem na miesiąc.
    Cyrk jakiś.

    On 28 Lip, 23:19, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości
    net.pl