  • 1. Data: 2012-04-13 13:09:30
    Temat: OGŁOSZENIE było: 2N06L13 jest: naprawa ECU
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    witam

    jako, że z nabycia/wymiany tranzystora 2N06L13
    narazie nic nie wyszło.
    to może ktoś będzie chętny i przedstawi inną ofertę?
    np:
    "usługa diagnostyki i oszacowania kosztów (możliwości) naprawy"
    a następnie
    "usługa naprawy"

    sprawa dotyczy modułu sterowania wtryskiem
    z takimi oto oznaczeniami.
    AMZ2AL12 silnik powerstroke 6.0L D1 Ford
    EN100 160306 0321835
    5WY7248/04
    1845117c5
    6G042DC J215

    prosze o propozycje cenowe
    ew. podanie numeru telefonu to przedzwonię i omówimy dalesze szczegóły

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-04-14 06:41:11
    Temat: Re: OGŁOSZENIE było: 2N06L13 jest: naprawa ECU
    Od: Phish Head <u...@a...com>

    On Fri, 13 Apr 2012 13:09:30 +0200, "PM" <x...@w...pl> wrote:

> [...]
    >6G042DC J215
    >
    >prosze o propozycje cenowe
    >ew. podanie numeru telefonu to przedzwonię i omówimy dalesze szczegóły

    A niby dlaczego nie zrobisz tego sam?

    Zapoznaj się z tymi zródlami:

    http://www.thedieselstop.com/forums/attachments/f50/
    5854d1260415542-detailed-ficm-repair-procedure-ficm_
    repair_procedure.pdf

    http://www.google.ca/url?sa=t&rct=j&q=ficm%20repair&
    source=web&cd=6&ved=0CIEBELcCMAU&url=http%3A%2F%2Fww
    w.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DVSQ9lxr2oN4&ei=E_CIT-6xN
    eTm0QG27ZjCCQ&usg=AFQjCNFkgFX8JQP1fD3ZXaabdLigYKnJaQ
    &cad=rja

    http://powerstrokedenver.com/wp-content/uploads/2011
    /10/FICMVoltage.pdf

    Mosfet 2N06L13 nie jest az tak krytyczny, mozesz go podmienic
    zastepczym o podobnych lub lepszych parametrach np. 2N06L09 (tych mam
    kilka- nowe lecz wbudowane w uklady SMD).
    Musialbys odnalezc przyczyne nadmiernego przegrzania tego trannzystora
    do stopnia wytopienia go z ukladu.

    e marcus

  • 3. Data: 2012-04-14 12:55:08
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > A niby dlaczego nie zrobisz tego sam?

    nie jestem elektronikiem, nie mogę się przecież "doktoryzować"
    z każdej czynności.

> [...]
    > zastepczym o podobnych lub lepszych parametrach np. 2N06L09 (tych mam
    > kilka- nowe lecz wbudowane w uklady SMD).

    to mi odsprzedaj,
    albo się skuś na te parę złotych za naprawę, jeżeli nie masz DG
    to możemy pomyśleć o jakichś innych warunkach realizacji.

  • 4. Data: 2012-04-14 13:17:38
    Od: nazgul <x...@w...pl>

> [...]
    w.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DVSQ9lxr2oN4&ei=E_CIT-6xN
    eTm0QG27ZjCCQ&usg=AFQjCNFkgFX8JQP1fD3ZXaabdLigYKnJaQ

    dzięki za te linki - przywracają mi wiarę w ludzi ;-)
    jak widać cena za kompletny remont modułu to 325usd+ wysyłka do-z USA.

    > Musialbys odnalezc przyczyne nadmiernego przegrzania tego trannzystora
    > do stopnia wytopienia go z ukladu.

    prawdopodobnie uszkodzony (zatarty) wtryskiwacz

  • 5. Data: 2012-04-14 13:51:56
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nazgul <x...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > albo się skuś na te parę złotych za naprawę, jeżeli nie masz DG
    > to możemy pomyśleć o jakichś innych warunkach realizacji.
    Podoba mi się Twoje podejście. Pisałeś że nowe kosztuje sporo kasy. Nikt Ci
    nie chciał naprawić. I jeszcze stawiasz warunki typu parę groszy albo to z
    działalnością gospodarczą. Na mój gust to Ty jesteś w czarnej dupie i to ten
    co zechce naprawić stawia warunki.

  • 6. Data: 2012-04-14 14:01:02
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-14 13:51, kogutek pisze:

> [...]
    > działalnością gospodarczą. Na mój gust to Ty jesteś w czarnej dupie i to ten

    ale niech stawia.
    tylko, że nikt się nie wychylił i nie zaproponował konkretnej
    (niekonkretnej też) usługi.
    "parę złotych" to okolice rzeczonych wcześniej 1000zł... jasne nie warto
    się schylać ;-)

    dla porównania, jak widać z życzliwie podesłanych linków, kompletna
    odbudowa i upgrade kosztuje 325usd.

  • 7. Data: 2012-04-15 00:51:37
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-14 14:01, nazgul pisze:

    > dla porównania, jak widać z życzliwie podesłanych linków, kompletna
    > odbudowa i upgrade kosztuje 325usd.

    a na ebay jeszcze (3x) taniej...
    tym niemniej czekam an propozycje.

  • 8. Data: 2012-04-18 17:07:19
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > to mi odsprzedaj,
    > albo się skuś na te parę złotych za naprawę, jeżeli nie masz DG
    > to możemy pomyśleć o jakichś innych warunkach realizacji.

    jednak udało się nabyć oryginał
    (po prawdzie dopiero zamówiłem a nie dostałem)
    ło tu:
    http://www.spin.wroc.pl/

    jeszcze raz dzięki za podesłane linki.