  • 1. Data: 2013-09-28 18:54:29
    Temat: OKLEINA
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    Cześć. Wie ktoś może od jakiego moto by spasowała okleina do mojego kmx
    125 99r. W serwisie za orginalną powiedzieli mi około 600zł ;/ wiec
    odpada.

  • 2. Data: 2013-09-29 00:37:28
    Temat: Re: OKLEINA
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-09-28 18:54, mikus27 pisze:
    > Cześć. Wie ktoś może od jakiego moto by spasowała okleina do mojego kmx
    > 125 99r. W serwisie za orginalną powiedzieli mi około 600zł ;/ wiec odpada.

    http://tinyurl.com/m5mlwe4

    najlepsza bedzie nr 10595

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-09-29 15:30:55
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    Kuczu napisal

    odpada.

    > http://tinyurl.com/m5mlwe4

    > najlepsza bedzie nr 10595

    haha :D spoko ;) a cos na poważnie ?

  • 4. Data: 2013-09-30 22:08:55
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/m5mlwe4
    >
    > najlepsza bedzie nr 10595

    się nie nabijaj, za okleiny do enduro nawet after market jest chora
    przebitka, nic tylko produkowac