  • 71. Data: 2015-12-11 10:17:45
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Zorganizuj sobie referendum...
    > Mi tez przeszkadza.

    No trudno. Będziecie się musieli z tym pogodzic ....

    Endriu

  • 72. Data: 2015-12-11 14:57:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-12-11 10:17, Endriu wrote:

    > No trudno. Będziecie się musieli z tym pogodzic ....

    Jaki masz problem w dostosowaniu się do zasad?
    Lubisz być wyzywanym od buraków?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 73. Data: 2015-12-11 15:04:09
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jaki masz problem w dostosowaniu się do zasad?

    Html mi tutaj odpowiada. Do kitu są te zasady które nie idą z postępem.

    Endriu

  • 74. Data: 2015-12-11 15:10:41
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-11 o 15:04, Endriu pisze:

    > Html mi tutaj odpowiada. Do kitu są te zasady które nie idą z postępem.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    Usenet z założenia nie idzie z postępem :)

    A tak apropos, to jeszcze nikt nie postulował o przeniesienie
    pl.misc.samochody na FB? :)

  • 75. Data: 2015-12-11 15:11:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-12-11 15:04, Endriu wrote:
    > Html mi tutaj odpowiada.
    > Do kitu są te zasady które nie idą z postępem.

    no no... i jeszcze załączników nie da się wysyłać.

    Do wora...

    nie pozdrawiam

  • 76. Data: 2015-12-11 15:13:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-12-11 15:10, twistedme wrote:
    > A tak apropos, to jeszcze nikt nie postulował o przeniesienie
    > pl.misc.samochody na FB? :)

    Ten osobnik pewnie właśnie z fb się urwał

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 77. Data: 2015-12-11 15:19:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Usenet z założenia nie idzie z postępem :)

    >A tak apropos, to jeszcze nikt nie postulował o przeniesienie
    >pl.misc.samochody na FB? :)

    Tu same dinozaury, mlodsi juz sie dawno na FB przeniesli, czy moze - z
    niego nie wyniesli.

    J.

  • 78. Data: 2015-12-11 15:43:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Endriu pisze tak:

    > Kolego Romanie przede wszystkim szanujmy się. Jak tak się będziemy
    > bluzgać z byle powodu to nic z tego nie wyjdzie.

    W wojsku, w pracy i w usenecie

    nie ma kolegów.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 79. Data: 2015-12-11 16:06:42
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ten osobnik pewnie właśnie z fb się urwał

    Nie mam konta na fejsie. Oni chcą żebym im podał swój numer tel. W życiu ode
    mnie tego nie dostaną. Drugą metodą weryfikacji jes podanie daty urodzenia.
    Też w życiu im tego nie podam. Wpisuje zawsze pierwszą z brzegu datę, o
    któej zapominam, i jak kiedyś zapomnę hasła, to nie da się go odzyskać bo do
    weryfikacji, potrzebne jes podanie daty urodzin (którę wpisuję losowo). Z
    tego powodu mam trzy konta na fejsie, .wszystkie nieaktywne.

    Zresztą od fejsboooka lubię zwykłe strony www z adresen rss. Rss zawsze mnie
    powiadamia i jestem na bieżąco ze wszystkimi ważniejszymi ludźmi, którzy coś
    mówią.
    Jako katol nie za bardzo jestem zainteresowny tematami typu w jakiej kiecce
    i z jakimi buforami na wierzchu zrobiła sobie zdjęcie sąsiadka rozwódka
    którą by mozna przelecieć. Interesują mnie raczej tematy
    giełdowo-polityczno-ekonomiczne, a do tego chłam z fejsbooka nie jest mi do
    niczego potrzebny.

    Endriu

  • 80. Data: 2015-12-11 17:13:39
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-12-10 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Na auchan ostatnio 4,07 - 4,12.
    > Z innych tanich ale "firmowych" - raczej ok 4,20.

    to ja dorzucę podwrocławskie:
    Jelcz-Laskowice Orlen: 4,06
    Bolków Orlen - 4,07
    pustkowie przed Bolkowem jadąc od Wrocławia - stacja Pieprzyk - 4,07

    Za to pozostałe stacje na trasie Wrocław-Jelonka - w okolicach 4,3zł

    Łukasz