  • 11. Data: 2014-11-19 15:12:28
    Temat: Re: [OT] BSOD-y w nowym kompie - pomocy!
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 15:05, OMSON pisze:

    > Sam sie robi i bierzesz go z:
    >
    > C:\Windows\MiniDump
    >
    > Przeglądasz np online: http://www.osronline.com/page.cfm?name=analyze
    >
    > Albo jakimkolwiek viewerem co wyskoczy z google...
    >

    > Pzdr, OMSON

    DZIĘKI!

  • 12. Data: 2014-11-19 19:50:58
    Temat: Re: BSOD-y w nowym kompie - pomocy!
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "OMSON" napisał:

    > A nie - to gotowiec z Komputronika właśnie.

    No i co na to serwis Komputronika?
    Bo przecież tam najpierw zgłosiłeś ten problem w ramach gwarancji lub -
    lepiej - niezgodności, nieprawdaż?

    JoteR

  • 13. Data: 2014-11-20 09:06:08
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sam sie robi i bierzesz go z:
    >
    > C:\Windows\MiniDump
    >
    > Przeglądasz np online: http://www.osronline.com/page.cfm?name=analyze
    >
    > Albo jakimkolwiek viewerem co wyskoczy z google...

    A jak z bezpieczeństwem danych w tym dump-ie, tzn. nie ma w tym pliku jakichś danych,
    które ktoś mógłby wykorzystać? Zapewne są tam fragmenty obrazu pamięci RAM.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 14. Data: 2014-11-20 21:06:03
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-11-19 o 13:16, OMSON pisze:
> [...]
    > primary). Instalacja przeszła poprawnie. Sterowniki wgrane poprawnie,
    > aktualizacje Windows tez.
    >
    > Konfiguracja sprzętu: Intel Core-i7 4970, Gigabyte GA-H81M-S1 rev. 2.1,
    > DDR 8GB 1600MHz, Gigabyte GF GTX760OC/2GB GDDR5, 1TB Hitachi SATA3,
    > Chieftec GPS-760A8.
    >
    > Problem jest dość upierdliwy - MemTestx86 niczego nie wykazuje,
    > S.M.A.R.T. dysku tak samo (odpalane z kompilacje Hiren's BootCD 10.00).
    > Zasilacz jest raczej dość dobry (zresztą BSOD-y występują w idle'u).
    > Komputer zakupiony w Komputroniku - krąży do serwisu od kilku

    obniż taktowanie pamięci do minimum, jak uzyska stabilność to padła
    sekcja zasilania w MB.

    --
    @foe_pl

  • 15. Data: 2014-11-21 13:28:41
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    JoteR pisze:

    > No i co na to serwis Komputronika?
    > Bo przecież tam najpierw zgłosiłeś ten problem w ramach gwarancji lub -
    > lepiej - niezgodności, nieprawdaż?

    To komp syna koleżanki z pracy. Odsyłała im już 4x teraz chce kaskę i
    tyle (tzn namówiłem ją, żeby sie z tym nie pierdaczyć). :)

    Pzdr, OMSON

  • 16. Data: 2014-11-21 18:27:35
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Marek rnapisał(a):
    > A jak z bezpieczeństwem danych w tym dump-ie, tzn. nie ma w tym pliku
    > jakichś danych,
    > które ktoś mógłby wykorzystać? Zapewne są tam fragmenty obrazu pamięci RAM.

    Nie mam pojęcia :) Najlepiej nigdzie tego nie wysyłaj.

    Pzdr, OMSON