  • 1. Data: 2013-09-01 02:11:01
    Temat: [OT] Chorwacja travel
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Witajcie !

    Planuję się wybrać w najbliższym czasie na CRO ma piszczyste plaże. Czy ktoś
    z Was może się podzielić swoimi wrażeniami z tego kraju.
    Byłem tam ponad 12 lat temu, przejechałem samochodem wybrzeżem od Rijeki do
    Dubrovnika - było super.

    Teraz szukam tylko piaskowych plaż (nie interesują mnie żadne zabytki, dance
    itp.) - wiem że są koło Splitu są takowe...ale też w innych rejonach (
    Istria, Krk, Saharun, Hvar i inne).

    Piszcie proszę gdzie mieszkaliście (prywatne kwatery,hotele, hostele itp) i
    o kosztach zw. z podróżą (wyżywienie, jazda, zamieszkanie).

    Pozdrawiam,
    +

    PS. Wiem, że grupa samochodowa ale trochę Was czytam i wiem że podróżujecie
    sobie też czasem ;-)

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2013-09-01 05:18:06
    Temat: Re: [OT] Chorwacja travel
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bugatti pisze tak:

    > Teraz szukam tylko piaskowych plaż

    Objechałem teraz polskie wybrzeże. Wszędzie mieli kupę piachu z
    homologacją ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-09-01 07:18:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości grup

    > Piszcie proszę gdzie mieszkaliście (prywatne kwatery,hotele, hostele itp)
    > i o kosztach zw. z podróżą (wyżywienie, jazda, zamieszkanie).

    Medulin (Istria), piaszczysta plaża (choć nie taka ładna jak nad Bałtykiem
    rzecz jasna), tyle że nie nad otwartym morzem, a płytką zatoczką.
    Uroków i koloru morza i piachu za bardzo w tym nie ma, nie polecam jeśli
    możesz jechać gdzieś dalej

    Privlaka koło Zadaru - piaszczysta zatoczka, plaża trawiasta obok campingu
    Nin (w tej samej okolicy) - łacha piachu na zatoką, nic specjalnego
    osiedle Zaton (ta sama okolica) - nie byłem, byli znajomi - piach sztucznie
    nawieziony, ponoć go sporo, ale wstęp na osiedle i plażę w sezonie płatny,
    jak jedziesz teraz to już może być za free

    Omis (to jedna z plaż koło Splitu)- piasek w morzu, piasek ze żwirkiem na
    plaży - ujdzie.

    Trochę dalej czyli w MNE - 9 km piachu na Wielkiej Plaży za Ulcinj.
    Tyle że piach ma kolor betonu, a woda z reguły zimna, za to 50 m od plaży
    zadaszone, bezpłatne parkingi.

  • 4. Data: 2013-09-01 11:14:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Sep 2013 05:18:06 +0200, PiteR napisał(a):

    > Objechałem teraz polskie wybrzeże. Wszędzie mieli kupę piachu z
    > homologacją ;)

    Ale nie mieli homologacji na pogode.
    I mieli homologacje na zimna wode, a nie zdatna do kapieli.

    No i te homologacje na piasek to bym w wielu miejscach cofnal, bo nie
    przesiali i za duzo kamieni.

    J.

  • 5. Data: 2013-09-01 12:03:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Ale nie mieli homologacji na pogode.

    i do czego ta pogoda? do opalania na heban? tyle się tłuc dla pogody?

    > I mieli homologacje na zimna wode, a nie zdatna do kapieli.

    a to nie wiem, kąpię się w jeziorach ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2013-09-01 12:04:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, September 1, 2013, 5:18:06 AM, you wrote:

    > Objechałem teraz polskie wybrzeże. Wszędzie mieli kupę piachu z
    > homologacją ;)

    Z przewagą kupy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-09-01 12:08:01
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    >
    > Trochę dalej czyli w MNE - 9 km piachu na Wielkiej Plaży za Ulcinj.
    > Tyle że piach ma kolor betonu, a woda z reguły zimna, za to 50 m od plaży

    dodam jeszcze Baska na Krk i Lumbarda na Korculi.

    Bugatti, a po co ci ten piasek do szcześcia? Tylko w dupę włazi.
    Plaże żwirkowe są czystsze i woda nie zamulona.

  • 8. Data: 2013-09-01 12:12:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Z przewagą kupy.

    no bądź patriotą! Długie piaskowe plaże a za plecami Biedronka z
    prowiantem :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2013-09-01 12:16:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Ale nie mieli homologacji na pogode.
    > I mieli homologacje na zimna wode, a nie zdatna do kapieli.

    I tu się mylisz.
    W tym roku woda w Bałtyku była cieplejsza niż w Morzu Śródziemnym.
    Trafiła się tzw. inwersja.

    Sprawdziłem to w praktyce na własnej skórze niestety, brak warunków do
    kąpieli zepsuł mi wakacje we Francji.
    W Bałtyku przez długii weekend wykąpałem się zdecydowanie bardziej.

  • 10. Data: 2013-09-01 12:18:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > dodam jeszcze Baska na Krk i Lumbarda na Korculi.

    Byłem w Basce, piachu nie widziałem.
    Chyba że chodzi Ci o ten w wodzie.

    > Bugatti, a po co ci ten piasek do szcześcia? Tylko w dupę włazi.
    > Plaże żwirkowe są czystsze i woda nie zamulona.

    Morze = plaża i piasek.
    Na resztę popatrzeć co najwyżej można.
    No chyba że na żagle albo nurkowanie jedziesz.