    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 30 Nov 2014 02:43:28 -0800 (PST)
    Subject: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    From: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, November 30, 2014 8:18:52 PM UTC+10, z wrote:
> [...]

    odnawialne zródla energii nie maja sensu" tylko ze przy obecnym tempie ich
    wprowadzania moga nie wystarczyc do zatrzymania/odwrocenia zmian klimatycznych.
    Podalem Ci nawet cytat gdzie pisza,ze wlasnie to dalsze spalanie wegla jest problem.

    > Niech będzie. Obecny sposób ich wprowadzania jest niewystarczający czyli
    > nie będzie pożądanego skutku.
    > Wniosek: Albo zmusimy stany i chiny do roboty albo to wszystko o kant
    > d... potłuc.
    > Jak znam stany i chiny to nie zmusimy a więc nie widzę powodu żeby z
    > moich podatków finansować ekologiczną mafię bo tylko ona będzie coś z
    > tego miała. Wszyscy albo nikt.

    Powaznie to piszesz? Stany maja ponad 10 GW w panelach. A Chiny?

    "China once again led the rest of the world in renewable energy investment in 2013,
    spending a total of $56.3 billion on wind, solar and other renewable projects. The
    report stated that China accounted for 61 percent of the total investment in
    renewables by developing countries, and that China invested more in renewable energy
    than all of Europe last year."
    http://www.forbes.com/sites/jackperkowski/2014/06/17
    /china-leads-in-renewable-investment-again/

    > Smutne ale prawdziwe.
    >
    > I jeszcze ten durny pomysł żeby handlować limitem CO2.
    > Jak mam takie coś wytłumaczyć 8-letniemu synowi? JAK?

    A potrzebuje tego?

    zrodla energii (potegujac szkody) i liczyc na cud wynalezienia zlotego srodka, tak?

    > Proponuję kierować się rozsądkiem i zamiast brnąć w ślepy zaułek skupić
    > się na nowych technologiach.

    No to chyba wlasnie to robimy?

    > Takim samym cudem będzie to że się nam uda
    > jak i wynalezienie sposobu na kontrolowaną fuzję jądrową.
    > Ideały szczytne ale zrobić tego w obecnym stanie politycznym się nie da.
    > Chcesz podyskutować o polityce? :-)

    Nie, o polityce zdecydwowanie nie chce dyskutowac ;)

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007