    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    Date: Sun, 30 Nov 2014 12:38:06 +0100
    <m5but7$dop$2@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m5el08$67q$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>

    On 2014-11-30 11:21, Iguan_007 wrote:

    > Nie znaczy, ze Ci nie niszczy zdrowia.

    Jestem w 100% przekonany, że brak ogrzewania niszczy bardziej. Więc
    proszę cię - nie wyłączaj;)

    > Prawda. Prawda tez, ze wlasnie duze miasta maja najgorsze powietrze.

    I dziwnym trafem właśnie do tych największych miast migrują ludzie z
    wiosek z czystym powietrzem, a nie na odwrót.

    > Nie boj sie, obecnie nie ma rozsadnej alternatywy. Nikt nie zamknie kilkuset
    megawatowej elektrowni zeby obsadzic pola po horyzont panelami.

    Uff. Bo się przestraszyłem, że ktoś posłucha jakiegoś ekooszołoma i każe
    mi się w zimie solarami grzać (które akurat w zimę dobrze działać nie chcą;)

    > Ludzie beda bronic swojej pracy. Nie ma w tym nic niezwklego. Co nie zmienia mojego
    (subiektywnego) zdania, ze ludzie woleliby miec za plotem czysta elektrownie niz
    dymiacy kombinat.

    Ludzie woleli by być piękni i bogaci. Ale ja nie o tym, tylko o tym:

    "Jestem w 100% pewny, ze krytykujacy energie odnawialna woleliby jednak
    nie miec smrodzacej elektrowni weglowej pod nosem. Bo fajnie sie
    dyskutuje o samych kosztach dopoki nie ten problem nie dotyczy
    bezposrednio naszego podworka. "

    Otóż właśnie nie - prawie każdy chciałby mieć tą "śmierdzącą
    elektrownie" właśnie za swoim płotem. Czego dowodem są właśnie gminy, w
    których elektrownie takie stoją i tubylcy traktują to jak mannę z nieba.
    Jakbyś im próbował wmówić, ze tej elektrowni nie chcą, to w najlepszym
    wypadku by cię taczkami wywieźli. Więc proszę cię nie przeciwstawiaj
    swojego subiektywnego zdania, że ludzie nie chcą elektrowni u siebie,
    oczywistym i obiektywnym faktom.

    Shrek.