    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 30 Nov 2014 03:53:01 -0800 (PST)
    <m5but7$dop$2@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m5el08$67q$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m5evir$gbm$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    From: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, November 30, 2014 9:38:04 PM UTC+10, Shrek wrote:

    > Jestem w 100% przekonany, że brak ogrzewania niszczy bardziej. Więc
    > proszę cię - nie wyłączaj;)

    Juz pisalem, nie boj sie.

    > I dziwnym trafem właśnie do tych największych miast migrują ludzie z
    > wiosek z czystym powietrzem, a nie na odwrót.

    Co w tym dziwnego? Sugerujesz,ze czystosc powietrza to jedyne kryterium wyboru
    miejsca zamieszkania czy co?

    > Otóż właśnie nie - prawie każdy chciałby mieć tą "śmierdzącą
    > elektrownie" właśnie za swoim płotem. Czego dowodem są właśnie gminy, w
    > których elektrownie takie stoją i tubylcy traktują to jak mannę z nieba.
    > Jakbyś im próbował wmówić, ze tej elektrowni nie chcą, to w najlepszym
    > wypadku by cię taczkami wywieźli. Więc proszę cię nie przeciwstawiaj
    > swojego subiektywnego zdania, że ludzie nie chcą elektrowni u siebie,
    > oczywistym i obiektywnym faktom.

    Jakim "faktom"? Bo mam wrazenie, ze dorobiles swoim wyobrazniom status "faktow".
    Masz cos na poparcie tej tezy poza swoim stwierdzeniem "jak bedziesz chcial zamknac
    ludziom zaklad pracy to beda protestowac"? Myslisz, ze jakby pracowali w elektrowni
    wodnej to byliby do niej mniej przywiazani niz do tej weglowej?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007