    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (OT) Jeszcze raz o żarówkach 100W, wznowienie wątku
    Date: Sun, 18 Oct 2009 20:58:21 +0000 (UTC)

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    >:-)
    >
    > Ja czekam na banany "paszowe" niezgodne z normą "spożywczą"!

    O "mleku dla kota" pisałem już w <s...@f...lasek.waw.pl>,
    więc to żadna nowość. Normę na krzywiznę ogórka zniesino w tym roku. Nawet
    przyznano, że norma była niepotrzebna. Teraz można sprzedawać pokrzywione
    ogórki, marchewki i inne owoce, byle tylko był przy nich napis "na przetwory".
    Jakże smutnym indywiduum musi być taki urzędnik. Taki musi święcie wierzyć
    w to, że ludzi bez jego rad i wskazówek czują się zagubieni i nie wiedziedzą
    co do którego garnka włożyć. Nie zrozumie on nigdy takich jak ja, co to
    potrafią na straganie szukać śmiesznie pokręconych płodów rolnych po to
    tylko, by cieszyć nimi oko.

    Natomiast co do bananów, to tam chyba nie tylko o krzywiznę chodziło,
    a o coś jeszcze. Z nimi jest tak, jak z żarówkami.

    --
    Jarek