    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Date: Sat, 23 Dec 2023 17:53:33 +0000

    On 23/12/2023 12:22, heby wrote:

    > Tak. Są dwie wersje: w bok albo w górę. Te drugie mają swoje zalety, ale
    > do wielu modeli sa niedostepne.
    >
    > Używam takiego etui od zawsze i bardzo sobie cenię, że w momencie
    > aktywacji telefonu (ktoś dzwoni) jest to dyskretne. A druga zaleta to
    > ochrona wyświetlacza i znacznie lepsza ochrona przed upadkiem boków, niż
    > w silikonowym kondomie.

    to prawda, choć dużo zależy od telefonu - wydaje mi się, że te z
    zaokrąglonym ekranem są dużo bardziej podatne
    żony S20 (nie pamiętam która wersja) miał już ze 3x wymieniany ekran, a
    ja swój S10e noszę w samych pleckach, upada mi dość często i się trzyma
    (ale plecki odstają z przodu, więc jak spada na płaską powierzchnię, to
    ekran nie dostaje, tylko kondom)

    > Rzecz w tym, że te etui też mogą być wprost położne na magnes. Baseus
    > jest ledwo ledwo wystarczająco silny. Wiem, że są silniejsze, ale szukam
    > takiego z ładowarką.
    >
    > Ładowaki potrafią ładować przez 2cm blatu, wiec i przed etui powinny.

    myślę że ładowanie nie będzie problemem (pytanie czy fast charging
    zadziała, bo standardowe ładowanie było dla mnie zbyt wolne, w aucie
    muszę mieć szybką ładowarkę) tylko właśnie ten magnes - jak znajdziesz
    to się pochwal, może wymienię w osobówce.
    Nigdy osobiście nie kupowałem uchwytów magnetycznych, miałem dostęp do
    dwóch w sporadycznie używanych autach i żaden nie chciał trzymać mojego
    telefonu, więc wyszedłem z założenia że z takim grubym kondomem nie działają

    Lukasz