  • Data: 2024-02-14 03:03:18
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Brak płynnej regulacji obrotów. Jakby inna klasa.

    A to potrzebne? Używam regulacji obrotów przy delikatnych i precyzyjnych
    pracach, ale wyburzanie betonu czy wiercenie w nim dziur to nie jest
    delikatna praca. Tam chcę mieć pełną moc narzędzia.

    No bo w sumie po co mi ta regulacja? Mam kruszyć beton delikatniej? To
    sobie młoteczek mogę kupić, taki mały, i stukać nim. Albo łyżeczkę.

    Jak kupowałem szlifierkę kątową to też zastanawiałem się, czy nie będę
    potrzebował regulacji obrotów (mogłem kupić gorszą z regulacją albo lepszą
    bez). Stwierdziłem że nie będę (a jak będę, to sobie dołożę regulator
    fazowy na triaku) i wziąłem lepszą bez. Regulator dołożyłem (zewnętrzny, w
    formie wtyczki i gniazdka), nie działa (szlifierka ma jakiś soft start,
    który z nim koliduje), ale nie jest to do niczego potrzebne.

    W zasadzie przydałoby się tylko do polerowania. Ale nie poleruję :) A jak
    będę miał polerować, to pewnie kupię jakąś najtańszą, używaną szlifierkę
    tylko do tego (i albo się rozleci albo zostanie).

    --
    Po wybuchu jądrowym na uschniętym kikucie ocalałego drzewa siedzą
    dwa szympansy.