    From: grapeli23 <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Przygody z Android Studio
    Date: Wed, 23 Aug 2017 20:20:43 -0000 (UTC)

    Dnia 23.08.2017 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > akcelerowane nie.
    >
    > Teraz pytanie mam: czy to ja mam takiego pecha czy te soft jest aż taki
    > dziadowski? Zerkam po forach i widzę mase ludzi zagubionych bo miało
    > działać a nie działa. Jestem zdumiony jak mozna spieprzyć tak podstawową
    > funkcjonalność.
    >
    > Takie zachowanie AS obserwuje co najmniej od roku... z wersji na wersję
    > to samo.
    >
    > A piszę posta bo dzisiaj instalacja na i5 zakończyła się dokladnie tym
    > samym i zastanawia mnie jak mozna nie osiągnąc sensownej jakości przy

    Dalej microsoftowy towarzysz uprawia kampanię scroogled. Towarzysz
    będzie tworzył pod androida? Nie lepiej ratować własny upadający
    ekosystem.

    Wszystko co trzeba wiedzieć na temat sprzętowego wsparcia dla wirualizacji
    jest dostępne tu.
    https://developer.android.com/studio/run/emulator-ac
    celeration.html
    Wystarczy pod tym "najnowszym" ubuntu uruchomić.
    emulator -accel-check

    Nadto trzeba wiedzieć o odpowiednich uprawnieniach.
    >Running KVM requires specific user permissions.

    Warto wiedzieć że od kernela 4.12 niektóre wczesne procesory Intela
    pozbawione "virtual NMI" nie podołają już temu wyzwaniu.
    W tym wątku jest to szerzej wyjaśnione.
    https://groups.google.com/forum/#!topic/linux.kernel
    /sy-ERqp0L0o
    Dodatkowo jest dostępny sktypt w pythonie, który dokładnie sprawdzi co
    też ten twór intela oferuje.