    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Przygody z Android Studio
    Date: Wed, 23 Aug 2017 22:40:38 +0200

    On 8/23/2017 10:20 PM, grapeli23 wrote:
    > Dalej microsoftowy towarzysz uprawia kampanię scroogled. Towarzysz
    > będzie tworzył pod androida? Nie lepiej ratować własny upadający
    > ekosystem.

    Czekaj, a możesz podkręcić jasnośc wypowiedzi?

    > Wszystko co trzeba wiedzieć na temat sprzętowego wsparcia dla wirualizacji
    > jest dostępne tu.

    Ależ kolego, ja to wszystko wiem i przetestowalem. Narzekam tylko że
    jesli ktokolwiek z ulicy chciałby wejśc w AS to dostanie od razu z glana
    w pysk bo nie dziala OOTB i co nam Pan zrobi?

    > Dodatkowo jest dostępny sktypt w pythonie, który dokładnie sprawdzi co
    > też ten twór intela oferuje.

    A AS nie mógłby łaskawie sprawdzić? Całość tego środowiska wygląda jak
    posklejana guma do żucia z przypadkowych klocków.

    Jakość softu spada a poziom komplikacji rośnie. Dzisiaj znowu taki
    Visual Studio odmówiło pracy aż do restartu, baz widocznego powodu.
    Pewnie jutro będę musiał reinstalowac system. Co za czasy dla biednych
    programistów.