  • 21. Data: 2013-12-24 14:46:42
    Temat: Re: [OT] Sieć bezprzewodowa.
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT JoteR scripsit:

    > Jak na razie to ty jesteś na nie.
    > Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

    Przecież QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
    Usenecie. Fakt, że niezalecane ze względu na kulawe czytniki, ale jednak
    dopuszczalne. Dlaczego więc to on ma coś wyłączać, skoro równie dobrze ty
    mógłbyś wspomóc protezą swój czytnik?

    --
    Jacek Skowroński

  • 22. Data: 2013-12-24 18:09:04
    Temat: Re: Sieć bezprzewodowa.
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.12.2013 23:26, neelix pisze:
    > Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP Link z
    > Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś pomóc utworzyć
    > połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

    A kto wie, jaki to Outlook? Kolektyw czy Ty?
    Powinno pomóc odinstalowanie oprogramowania od starego modemu.

  • 23. Data: 2013-12-24 21:03:14
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-12-2013 01:47, Przemysław Ryk pisze:
    > Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
    > zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
    > używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

    Outlooka z XP bardzo lubiłem i wtedy nie zamieniłbym go na TB. Jednak
    jak mnie pamięć nie myli, to z Visty zniknął i do teraz go nie było?
    W każdym razie niedawno próbowałem wrócić do używania OE i jestem na nie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 24. Data: 2013-12-24 22:05:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Outlooka z XP bardzo lubiłem i wtedy nie zamieniłbym go na TB. Jednak jak mnie
    > pamięć nie myli, to z Visty zniknął i do teraz go nie było?

    Był, ale inaczej się nazywał.

  • 25. Data: 2013-12-24 22:47:25
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    Dnia 24-12-2013 o 22:05:20 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Był, ale inaczej się nazywał.

    Był to następca Outlooka.
    Nazywał się Windows Mail, pocztę zapisywał nie w .dbx ale w pojedynczych
    plikach (chyba .eml) odpowiadających poszczególnym mailom.
    Później, dla Win7, przerobili go (na gorsze), nazwali Windows Live Mail i
    wyrzucili z systemu - dając możliwość opcjonalnego dociągnięcia go sobie.

    --
    B.G

  • 26. Data: 2013-12-25 00:06:50
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 24-12-2013 22:05, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Był, ale inaczej się nazywał.

    Newsy obsługiwał? Jeśli nie, to nie był to OE. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 27. Data: 2013-12-25 02:56:50
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Zakonspirowany <x...@g...com> w wiadomości
    news:52ba1392$0$2353$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
    > Newsy obsługiwał? Jeśli nie, to nie był to OE. :)
    Obsługiwał i obsługuje, własnie spod niego piszę na Windows 8.1. :)
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 28. Data: 2013-12-27 22:57:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 22:47:25 +0100, B.G napisał(a):

> [...]
    > wyrzucili z systemu - dając możliwość opcjonalnego dociągnięcia go sobie.

    Najbardziej, co tam chyba pokićkali, to wywalenie opcji oznaczania cytatów
    wybranym znakiem. Ot Microsoftu podejście do Usenetu... :-/

    [ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
    [ jak ją podzielisz na wszystkich. (JoeMonster.org) ]

  • 29. Data: 2013-12-27 22:57:17
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 12:19:05 +0100, Dawid napisał(a):

    > Od lat działa znakomicie, i jest piękny programik pomagający utrzymywać
    > TB w dobrej kondycji.

    Tak. W szczególności MozBackup pomoże na wziętą z czapy funkcjonalność
    pewnych rozwiązań, czy ewidentne braki w testowaniu ich działania. Lista mi
    rośnie, część zarzutów możesz sobie przejrzeć pod
    https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.ms-window
    s.winnt/TnQY-ups1Hg/2IxWtApBla4J
    (albo Message-ID: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>).
    Chcesz o nich i kolejnych pogadać, to się ustawi FUT na alt.pl.mozilla.

    > MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić
    > całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.
    > Nie mogę nic złego powiedzieć na TB.
    > http://mozilla-backup.softonic.pl/

    Do tego, by przywrócić sobie konfigurację całego Thunderbirda naprawdę nie
    potrzebuję MozBackup. Profil programu już od dawna mam trzymany na innej
    partycji.

    [ Chęć do reformowania mężczyzny jest tym, czemu nie potrafi się oprzeć ]
    [ żadna kobieta. (Bernard Samson, Len Deighton "Mecz w Londynie") ]

  • 30. Data: 2013-12-28 23:22:15
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Jacek Skowroński" napisał:

    > Przecież QP to jak najbardziej poprawne kodowanie i nawet dopuszczalne w
    > Usenecie. Fakt, że niezalecane ze względu na kulawe czytniki, ale jednak
    > dopuszczalne. Dlaczego więc to on ma coś wyłączać

    Z uprzejmości? O, przepraszam, to takie niemodne ;->

    > skoro równie dobrze ty mógłbyś wspomóc protezą swój czytnik?

    Mnie nie sprawia większego problemu ręczne dołożenie tu czy tam "ptaszka",
    ale wielu tego nie czyni i często czytając czyjś post ciężko wymiarkować,
    która wypowiedź jest czyja. Zwłaszcza, że obyczaj cięcia cycatów powoli
    zanika. Obserwuję to zwłaszcza wśród użytkowników TB, bo widocznie uważają,
    że skoro czytnik sam ustawił kursor na końcu posta, to nie muszą już nic
    więcej robić.

    JoteR