  • Data: 2018-01-01 04:28:41
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> napisał w
    wiadomości news:p86j4d9h290scu3kldpm5t115fdm2g6ojs@4ax.com...
> [...]
    > się, a przed oczami
    > poczęły latać białe i czarne pasy. Mistrz jednak nie zaniechał wysiłków i
    > każdego dnia
    > próbował głębiej zrozumieć mistyczny przekaz. Po roku pierwsze wizje
    > wypełniły mu umysł -
    > ujrzał tłumy pogrążone w bratobójczych walkach, mężczyzn biegających po
    > wielkich polach
    > trawy, a wreszcie rozpustne orgie na które aż miło było popatrzeć. Tak oto
    > Wielki Mistrz
    > nauczył się odbierać telewizję satelitarną bez dekodera."

    Ale o co chodzi? Nie wierzysz, to umówimy się na mieście (Warszawa), obecnie
    mogę tylko w centrum i poddasz mnie próbie.
    Nie jestem żadnym cholernym "miszczem", naprawdę to wyczuwam,
    waruneyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaa
    - baterie muszą być świeże, inaczej nie zadziała.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.