    From: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Zarządzanie konfiguracją modułów kodu źródłowego
    Date: Sun, 06 May 2012 15:30:28 +0200

    Dnia 06-05-2012 o 15:15:04 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Zapropnuje sposób trywialny, być może akurat będzie w sam raz:
    >
    > *** i2cdriver.c ***
    >
    > #include "i2cconfiguration.h"
    > #include "../lib/i2c/i2ccore.c"
    > #include "../lib/i2c/i2chardware.c"
    >
    > *** i2cdriver.h ***
    >
    > #include "i2cconfiguration.h"
    > #include "../lib/i2c/i2cinterface.h"
    >
    > Plik i2cconfiguration.h jest częscią konkretnego projektu, podobnie jak
    > i2cdriver.c.
    >
    > I tyle. W i2cconfiguratiion stado #define per projekt. W plikach lib/i2c
    > (h i c) od groma #ifdef na każdy wariant.

    Ale to mi w żaden sposób nie dotyka mojego problemu. Jeśli odwołam się w
    "../lib/i2c/i2ccore.c" do nowego parametru konfiguracyjnego C_I2C_SHMOO,
    to muszę go ręcznie zdefiniować w każdym i2cconfiguration.h w każdym
    projekcie. Jeśli zmienię nazwę i trochę funkcje parametru C_I2C_FOO na
    C_I2C_BAR, to znowu zmiana w każdym projekcie. Chodzi mi o sposób lub
    narzędzie do automatyzacji takich zmian: wykrywanie niedodanych definicji,
    eliminację przestarzałych definicji, itp.

    Samo definiowanie konfiguracji per-projekt i jej #include w plikach
    biblioteki to mam rozwiązane w miarę elegancko. Boli mnie tylko potrzeba
    ręcznego czyszczenia konfiguracji per-projekt w wypadku zmian w opcjach
    oferowanych przez bibliotekę.

    ae