  • 51. Data: 2013-08-13 18:20:07
    Temat: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 17:24:17 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale mowa była o drodze do Lipska, a nie Wrocławia.
    > A za Wrocławiem autostrada jest gorsza niż obecne ekspresówki.
    > Nie zrobisz tam średniej 140, choćbym nie wiem jak się starał.

    132 moze byc ? Nieprzekraczajac 150, wiec troche szybciej sie da.

    Choc przyznaje ze moze tez byc gorzej.

    > Dwa pasy,

    Dwa, ale jak tirow malo, to nie przeszkadza tak bardzo.

    >wąsko

    A ty co - 150 to tylko po lotnisku ? :-)

    >i ograniczenie do 120.

    110. Ale FR nie ma :-)
    I nie na calym.

    J.

  • 52. Data: 2013-08-13 18:41:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 13-08-2013 o 10:43:32 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Ja jutro startuję do Hiszpanii - założyłem przejazdową 100km/godz

    Ja tydzień temu wróciłem z południa ES - jak źle trafisz na francuskiej A7
    to możesz spędzić noc w aucie :-)
    W tym roku masakra jakaś tam jest - jeżdżę w to samo miejsce, w tym samym
    terminie od 3 lat i nigdy nie widziałem takich korków po drodze.
    Średnia z trasy ES-PL (3kkm) wyszła mi 126km/h (z noclegiem pod Besancon),
    średnia z trasy PL-ES (nocleg pod Lyonem) to tylko 96km/h (w sumie 6h
    straconych na A7).

    TG

  • 53. Data: 2013-08-13 18:54:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-13 18:15, J.F. pisze:

    > No co, nie spieszy sie, ale nie lubi jak sie koniki obijaja :-)

    Tak, tak, jeszcze z rowerami na dachu :)

    > Kiedy to wykonalne. Tylko malo przyjemne :-)

    Z rodziną na pokładzie, z dziećmi w fotelikach, nie znając trasy
    i specyfiki jazdy, mając w perspektywie jazdę na rollercoasterach
    itd.

  • 54. Data: 2013-08-13 19:02:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, August 13, 2013, 6:15:31 PM, you wrote:

    > No co, nie spieszy sie, ale nie lubi jak sie koniki obijaja :-)
    > Kiedy to wykonalne. Tylko malo przyjemne :-)

    Jarku, masz dzieci? Naprawdę pojechałbyś z dzieciaczkami w fotelikach
    600km ze średnią 140km/h? Zapewne jeszcze z wrzeszczącą matką na
    fotelu pasażera...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2013-08-13 19:02:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 13-08-2013 o 18:54:38 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Z rodziną na pokładzie, z dziećmi w fotelikach, nie znając trasy
    > i specyfiki jazdy, mając w perspektywie jazdę na rollercoasterach
    > itd.

    Dzieci są różne, moje 10 i 6 lat (od 8 lat jeżdżę daleko na wakacje) po 6h
    jazdy non-stop muszę wyganiać kijem z auta na siusiu. W tym roku jechałem
    ze znajomymi (pierwszy raz z nimi) na wakacje (ich dzieciaki były w
    podobnym wieku) i to dorośli wyznaczali momenty postoju. Dzieciaki
    zajmowały się sobą, były zupełnie bezproblemowe. Nie było problemu aby
    zrobić bez postoju 500-600km.

    TG

  • 56. Data: 2013-08-13 19:13:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Ja tydzień temu wróciłem z południa ES - jak źle trafisz na
    > francuskiej A7 to możesz spędzić noc w aucie :-)

    Mogę, mogę - bo 15 też święto u nich.

  • 57. Data: 2013-08-13 19:38:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dwa, ale jak tirow malo, to nie przeszkadza tak bardzo.

    > A ty co - 150 to tylko po lotnisku ? :-)

    Raczej gdzie się da, jak są 2 jezdnie to mniej więcej tyle jadę.
    Ale ze względu na limit 110 jest tam więcej takich, co to chcą go zachowywać
    na pasie lewym, więc 150 ciurkiem nie pojedziesz.

    > 110. Ale FR nie ma :-)
    > I nie na calym.

    No nie wiem bez patrzenia w mapę, którędy się jedzie do Lipska?
    Nie przez Olszynę?

  • 58. Data: 2013-08-13 19:42:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-13 19:02, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Dzieci są różne, moje 10 i 6 lat (od 8 lat jeżdżę daleko na wakacje) po
    > 6h jazdy non-stop muszę wyganiać kijem z auta na siusiu. W tym roku

    Trochę się nie zrozumieliśmy - nie chodziło mi o 6h w trasie, ale
    o jazdę z takim towarzystwem (opisaną trasą) ze *średnią* 140km/h.

> [...]
    > Dzieciaki zajmowały się sobą, były zupełnie bezproblemowe. Nie było
    > problemu aby zrobić bez postoju 500-600km.

    Ja jeżdżę od lat w długie trasy, teraz już bez dzieci (dorosło im
    się) i jestem realistą. Między średnią 120km/h (przy dobrych wiatrach),
    a średnią 140km/h to jest przepaść.

  • 59. Data: 2013-08-13 19:57:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 19:02:33 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Jarku, masz dzieci? Naprawdę pojechałbyś z dzieciaczkami w fotelikach
    > 600km ze średnią 140km/h? Zapewne jeszcze z wrzeszczącą matką na
    > fotelu pasażera...

    Z fotela nie widzi predkosciomierza, to nie wrzeszczy :-)
    A moze juz przyzwyczajona.

    6h to calkiem normalne, bo chocby nad Baltyk.
    Z jedna przerwa ... no powiedzmy ze do zrobienia.
    Szczegolnie jak czesc przespia, o co nie trudno w tych warunkach.

    A znajomy wlasnie zafundowal dzieciakom 18h.

    J.

  • 60. Data: 2013-08-13 19:59:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 18:54:38 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Z rodziną na pokładzie, z dziećmi w fotelikach, nie znając trasy
    > i specyfiki jazdy,

    No bez przesady - autostrada. Niemiecka w dodatku.
    Co tam znac ...

    >mając w perspektywie jazdę na rollercoasterach

    A to w czyms przeszkadza w czasie jazdy ? :-)

    J.