  • 1. Data: 2015-12-19 20:35:31
    Temat: [OT] nie pytam na elektrodzie bo nie zasłużyłem na odpowiedź...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/737-markowy-hub-rozdzielacz-10x-us
    b-quer-zasilacz-i5651351096.html

    co to za urządzenie i jak się go używa? konkretnie, co robi ten
    zasilacz? czy można podłączyć tego huba przez drugiego pasywnego huba?
    po to, aby w razie padu zasilacza nie uwalić sobie jedynego portu usb w
    laptopie?

  • 2. Data: 2015-12-19 22:34:03
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > co to za urządzenie i jak się go używa? konkretnie, co robi ten
    > zasilacz? czy można podłączyć tego huba przez drugiego pasywnego huba?

    Fachowiec od USB powinien wiedzieć jaką wydajność ma gniazdo usb 2.00 (w
    usb 3 i wyżej to inna bajka :)).

    To jeżeli masz 10 takich gniazd to sobie policz jaki potrzebujesz prąd.
    Jasne?

    Ile hubów możesz połączyć w szeregu to też powinieneś wiedzieć, kiedyś
    dawałem linka do spec USB 2.00.

    MiSter

  • 3. Data: 2015-12-20 10:35:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zasilacz? czy można podłączyć tego huba przez drugiego pasywnego huba?
    > po to, aby w razie padu zasilacza nie uwalić sobie jedynego portu usb w

    A weź ty chłopie, kup sobie huba MANHATTAN 161718 i daj już spokój ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-12-20 13:08:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no dobra, podłączyłem bez zasilacza,
    pendrive myszka i telefon chodzą,
    czy się wywali jak dopnę programator ?

  • 5. Data: 2015-12-20 13:36:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o a wellon mimo,że sie instaluje przez huba nie działa - tak
    informacyjnie...

  • 6. Data: 2015-12-20 14:58:11
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 20 Dec 2015 13:36:06 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n567bo$k6r$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >o a wellon mimo,że sie instaluje przez huba nie działa - tak
    >informacyjnie...

    Zobacz co ten "hub" ma w środku, bo może zamiast kontrolera ma czarną
    kroplę z kleju, a wszystkie zasilania i sygnały zwarte do kupy pod tą
    kroplą.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546