  • 71. Data: 2013-03-02 16:14:38
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-02 08:13, Big Jack pisze:

    > Mimo tych przymiotów nie jest on dla wszystkich

    Serio?
    Jakie ma ograniczenia?

    --
    MN

  • 72. Data: 2013-03-02 17:04:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    > Nieprawda.

    Nieprawda, to jest to, na głoszenie czego sobie pozwalasz.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 73. Data: 2013-03-02 17:04:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Marcin N napisał:

    > Serio?
    > Jakie ma ograniczenia?

    Nie jest dostępny dla wszystkich

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 74. Data: 2013-03-02 17:04:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    JoteR napisał:

    > Chyba po dołożeniu protezy Grzegorza (OE PowerTools).

    Też, chociaż ja używam QuoteFix

    > główny problem zazwyczaj
    > tkwi między klawiaturą a oparciem fotela. Dbającym o jasność
    > przekazu, tnącym cytaty, nie sprawia większego kłopotu ręczne
    > dostawienie tu i ówdzie "ptaszka". A flejtuchom i tak jest wszystko
    > jedno.

    Nie można było tego lepiej ująć :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 75. Data: 2013-03-02 17:17:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Nieprawda, to jest to, na głoszenie czego sobie pozwalasz.

    To jeszcze raz napiszę. Powodem problemu z cytowaniem jest używanie
    kodowania qt przez niektórych piszących.

  • 76. Data: 2013-03-02 20:05:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-02 17:17, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > To jeszcze raz napiszę. Powodem problemu z cytowaniem jest używanie
    > kodowania qt przez niektórych piszących.

    Nie, problem jest nadal po Twojej stronie i jeszcze próbujesz
    zwalić winę na innych. Skorzystaj ze wskazówek i postaraj się
    nie śmiecić innym.

  • 77. Data: 2013-03-02 21:45:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>
    >
    > z tego co widze, to wiekszosc na tej grupie ma cie juz w KFach.
    > --
    > A długo jeszcze będziemy czytali twoje pierdy ?

    Ciekawe jak on widzi zawartosc cudzuch kf. Ciekawe czy widzi, ze ja mam rs w
    kfie.

  • 78. Data: 2013-03-03 09:37:44
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    John Kołalsky napisał:

    > To jeszcze raz napiszę. Powodem problemu z cytowaniem jest używanie
    > kodowania qt przez niektórych piszących.

    Możesz pisać jeszcze wiele razy. I tak nie zmieni to tego, ze mój OE
    daje sobie radę, Twój Windows Mail nie, o którym skądinąd słyszałem, że
    jako czytnik grup jest rozwiązaniem jeszcze gorszym od OE.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 79. Data: 2013-03-03 21:36:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz>

    > Możesz pisać jeszcze wiele razy. I tak nie zmieni to tego, ze mój OE
    > daje sobie radę, Twój Windows Mail nie, o którym skądinąd słyszałem, że
    > jako czytnik grup jest rozwiązaniem jeszcze gorszym od OE.

    Przecież to to samo. Twój nie daje sobie rady dokładnie tak, jak mój. Już Ci
    to nawet ktoś wytknąl. W istocie nic do powiedzenia nie masz poza jakimiś
    głupawymi przechwałkami jak to sobie poradziłeś z czytnikiem a ja nie
    poradziłem a powienienem ale bym zmienił go na inny. A to zwykły troling
    jest potwierdzający tylko to, co pisałem o snobowaniu się na inne kodowania,
    formaty. Cały twój dorobek.

  • 80. Data: 2013-03-03 22:52:52
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał:

    > Przecież to to samo. Twój nie daje sobie rady dokładnie tak, jak mój.

    Bzdury pieprzysz waćpan. WM nie dorasta do pięt OE do tego stopnia, że
    rozważałem powrót do XP z 7-mki. Po każdym odpaleniu WM trzeba czekać pół
    minuty aż zacznie trybić, no i ten brak wcięć przy cytowaniu. OE działał w
    tym zakresie bezbłędnie.