  • 1. Data: 2011-11-02 01:28:11
    Temat: [OT] s.p. Kurek i Kaminski
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Probowalem znalesc Ich grob, ale ciemno juz bylo, a o dziwo nikt z
    napotkanych nie wiedzial (choc panow kojarzyli). Czy ktos moglby podac
    lokalizacje?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2011-11-02 14:16:35
    Temat: Re: [OT] s.p. Kurek i Kaminski
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Powitanko,
    >
    > Probowalem znalesc Ich grob, ale ciemno juz bylo, a o dziwo nikt z
    > napotkanych nie wiedzial (choc panow kojarzyli). Czy ktos moglby podac
    > lokalizacje?

    Nie ma w wyszukiwarce grobów?

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 3. Data: 2011-11-02 15:52:55
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

    "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> wrote in message

    > Nie ma w wyszukiwarce grobów?

    Cmentarz w Pyrach pod Warszawą - może nie być wyszukiwarki.

  • 4. Data: 2011-11-02 17:11:48
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-11-02 02:28, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    >
    > Probowalem znalesc Ich grob, ale ciemno juz bylo, a o dziwo nikt z
    > napotkanych nie wiedzial (choc panow kojarzyli). Czy ktos moglby podac

    słabo szukałeś...
    namiary (kmz do GoogleEarth) masz tu:

    http://chomikuj.pl/Sonda_TV/Linki+i+dokumenty/Google
    Earth

    a tu zdjęcia:

    http://chomikuj.pl/Sonda_TV/Linki+i+dokumenty/Galeri

    tu forum:
    http://www.sonda.astro4u.net/

    --
    ZeN

  • 5. Data: 2011-11-02 20:14:58
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    ZeN, jestes wielki, dzieki serdeczne:-)
    Special thanks za sznurek do forum, milo, ze jest tylu pozytywnie
    nawiedzonych;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2011-11-02 21:21:00
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-11-02 21:14, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > ZeN, jestes wielki, dzieki serdeczne:-)
    > Special thanks za sznurek do forum, milo, ze jest tylu pozytywnie
    > nawiedzonych;-)

    no cóż ;) sam jestem fanem Sondy
    a co do cmentarza to już nie jestem pewny, to może być miejsce
    zaznaczone strzałką lub fotografią (trochę powyżej zaznaczenia)

    ZeN

  • 7. Data: 2011-11-03 16:18:52
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Pawel \O'Pajak\ <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Probowalem znalesc Ich grob, ale ciemno juz bylo, a o dziwo nikt z
    > napotkanych nie wiedzial (choc panow kojarzyli). Czy ktos moglby podac

    ===============

    Pawle o'pajaku , zostaw tych WSPANIAŁYCH facetów bynajmniej w ten dzień Ich
    Rodzinom. Hmm , parę lat młodszy wówczas byłem , ale pamiętam że w czwartki
    zasuwałem po robocie jak nakręcony żeby zdążyć na SONDĘ - hahh , młody szczyl
    wtedy byłem.. Nie mniej jednak , wtedy nie tylko u nas robiono fajne programy
    popularno-naukowe. A dzisiaj , niestety tylko DISCO-VERY...

    http://www.youtube.com/watch?v=-fs8gkiap6U

    MH

  • 8. Data: 2011-11-03 16:42:33
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    MH <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > wtedy byłem.. Nie mniej jednak , wtedy nie tylko u nas robiono fajne programy
    > popularno-naukowe. A dzisiaj , niestety tylko DISCO-VERY...

    ====================

    Aha , żebym nie został źle zrozumiany.. Pełen szacun dla Burke'a !!

    MH

  • 9. Data: 2011-11-05 19:31:25
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "d530 / N610c" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> wrote in message

    > Cmentarz w Pyrach pod Warszawą - może nie być wyszukiwarki.

    Ano... ja znalazłem "Zdzisław Kamiński" na Wólce... I zastanawiałem się,
    gdzie drugi prowadzący... tak, to rzeczywiście może nie być...

    PS. Pyry już nie w Warszawie? Czy o innych myślimy? (podobnie, jak Marysin,
    jest Wawerski, czasem określany bez "przymiotnika", tak jest też Marysin,
    jak się jedzie do ośrodka nadawczego Emitela Al. Krakowska 182, nie pamiętam
    tylko, czy ten drugi Marysin jest za, czy przed tym adresem? Nie mówiąc o
    Lesznie, gdy nie ma pewności, czy o ulicę chodzi, Leszno pod Warszawą, czy
    Leszno byłe wojewódzkie...)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 10. Data: 2011-11-05 21:25:39
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > PS. Pyry już nie w Warszawie? Czy o innych myślimy?

    Przepraszam za dezinformację.
    W Warszawie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cmentarz_w_Pyrach