    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ocena motocykla przed ewentualym zakupem Yamaha R6 2003
    Date: Sat, 12 May 2012 15:29:53 +0200

    Użytkownik "herbatnik26" <luczak26@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:630a5c4ac6d747b6499d0d2da89c5b08$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Panowie pomijając to że za mocny na 1 raz , i ze po co inwestować w
    > dofinansowaną na maxa :-) . Jeśli chodzi o moc i czy będę umiał jeździć
    > to można pominąć bo miałem okazję
    > jeździć 600, 100 , 750 i jakoś sobie daję radę myślę że z głową i się
    > obejdzie beż przygód , ale bardziej mi tu chodzi o to czy polecacie coś
    > takiego bo fakt jeździłem parę razy ale nie mam pojęcia od strony
    > technicznej , nie znam marki , czy te roczniki są awaryjne itd , pytam bo
    > może ktoś miał kontakt z tym sprzedawcą a może z tym motocyklem , więc
> [...]

    Jak Ci napisze ze ten sprzedawca jest kutasem to nie pojedziesz? Albo
    napisze ze ja bym nie kupil, tez nie pojedziesz? Albo napisze ze ja bym
    kupil, pojedziesz? Po chuj sie pytasz, podoba Ci sie to se kup. Jak bedzie
    chujowy to sprzedasz, kupisz se drugiego itd itp. Czlowiek nigdy sie nic nie
    nauczy jak sam nie sprobuje. Opinie innych doradcow mam zawsze szeroko w
    dupie:-)

    --
    Grzybol