  • 1. Data: 2016-03-23 23:52:43
    Temat: Ochraniacz alu-felgi: alloygator
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Używa ktoś tego wynalazku?
    https://www.alloygator.com/videos/

  • 2. Data: 2016-03-23 23:56:32
    Temat: Re: Ochraniacz alu-felgi: alloygator
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Używa ktoś tego wynalazku?
    > https://www.alloygator.com/videos/

    co za bezsens. Kupować ładne alufelgi a potem montować na nich jakieś
    plastikowe gówno

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-03-24 07:01:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2016 o 23:52 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Używa ktoś tego wynalazku?
    > https://www.alloygator.com/videos/

    Ja jak kupuje nowe opony biorę je zawsze z parametrem XL (wzmacniane).
    Nie wiem czy miałem po prostu farta, cze te XL to zapewnia, ale taka opona
    ma zawsze wgłębienie, w które wchodzi rant alufelgi i doskonale ją chroni
    przed obcierkami od krawężników.

    Miały to zimowe nokiany, zimowe continentale, letnie dunlopy, letnie
    micheliny, letnie hankooki

    TG

  • 4. Data: 2016-03-24 10:17:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, March 24, 2016 at 7:01:36 AM UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > ma zawsze wgłębienie, w które wchodzi rant alufelgi i doskonale ją chroni

    Raczej farta ;)
    Ja zawsze biore z ochronnym rantem (Fringe Protector), co firma to inaczej
    oznaczone...
    za http://www.opony.com.pl/narzedzia/oznaczenia-opon/

    FP, FR, RFP, MFS

  • 5. Data: 2016-03-24 21:17:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 23 Mar 2016 17:52:43 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Używa ktoś tego wynalazku?
    > https://www.alloygator.com/videos/

    Myślę że sprawdza się tak samo dobrze jak worki foliowe na fotelach :)

  • 6. Data: 2016-03-27 05:38:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Myślę że sprawdza się tak samo dobrze jak worki foliowe na fotelach :)

    Obcierasz fotele o krawężniki? :-)) Niezły jesteś...

  • 7. Data: 2016-03-27 05:42:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:ncv6v0$48p$1@dont-email.me...

    > co za bezsens. Kupować ładne alufelgi a potem montować
    > na nich jakieś plastikowe gówno

    Moda jest u nas w Chicagolandzie na robienie alejek krętych
    wysokimi, betonowymi krawężnikami - przy parkingach
    podziemnych, przy bankomatach, itp, itd... Niestety często
    alejki takie betonowe są na tyle wąskie i kręte że czasem się
    nie wyrobisz i otrzesz - jak masz felgę wykończoną lakierem
    to niewiele trzeba drasnąć aby złapała ją potem biała rdza.

    Pytam właśnie czy ktoś z grupowiczów czegoś takiego używał
    i może się pochwalić czy np. wersję w kolorze czarnym bardzo
    widać czy może niezauważalnie zlewa się z czarną oponą.

    Wiadomo ze wersja w żółtym kolorze na wideo instruktażowym
    to nie jest ani jedyna ani optymalna wersja kolorowa produktu :-)

  • 8. Data: 2016-03-27 05:42:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Raczej farta ;)
    > Ja zawsze biore z ochronnym rantem (Fringe Protector), co firma to inaczej
> [...]

    Pierwsze słyszę o tego typu oponach - muszę poszukać.

  • 9. Data: 2016-03-27 21:20:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Mar 2016 22:38:40 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Obcierasz fotele o krawężniki? :-)) Niezły jesteś...

    Na moje obtarcia felg o krawężnik to nawet spawacz mówi "ićpanstym" :)