  • 11. Data: 2012-07-06 14:48:29
    Temat: Re: Ochrona antykorozyjna podwozia.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:jt6ghg$g2m$1@inews.gazeta.pl...

    > A czy zakupy z zoną to coś takiego fajnego? W dodatku w dwóch ( a może i
    > więcej) sklepach? Może nie pod sklepem ale tez nieraz bym wolał iść
    > wyczyścić auto niż iść na zakupy.

    To auto było czyste jak lusterko. W niektórych miejscach facet robił takie
    umizgi, schylał się i patrzył pod różnymi kątami aby coś na siłę dostrzec.
    No ale jak się kupi na kredyt to tak jest że się auto flancuje a zaniedbuje
    zonę.

    Marek

  • 12. Data: 2012-07-06 14:50:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Zalezy od zony. Trafisz na odpowiednia, to tez bedziesz wolal auto
    > polerowac przed sklepem niz w zakupach pomagac :-)

    Auto jest narzędziem do przewożenia dupy i rzeczy. Nie ja dla niego lecz na
    odwrót. Ludziom odpierdala i tyle.
    Choćby ze względu na upał wlazłbym do tego auta albo do sklepu z klimą a
    nie robił z siebie publicznie idiotę.

    Marek

  • 13. Data: 2012-07-06 14:52:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <MW> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A zdjęcie żonie zrobiłeś? Wszystko zależy od tego, jaka żona - może każda
    > chwila BEZ niej, to najlepsze momenty z całej doby?

    Dla wielu auto to leczenie kompleksów.
    Brzydkiej żony także.

    Marek

  • 14. Data: 2012-07-06 16:04:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał
    >A na jakiej podstawie? Ja tylko wyguglałem w rozporzączeniu ministra,
    >że nie przejdzie przeglądu pojazd,
    >w którym "stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementów
    >nośnych konstrukcji pojazdu, mogących
    >stwarzać zagrożenie dla bezpieczestwa ruchu drogowego".

    >BTW: czy jest gdzieś jedna, kompletna lista, co i jak ma obowiązek
    >zbadać/zmierzyć diagnosta
    >na badaniu okresowym (osobówki), i według jakich kryteriów ocenia się
    >wyniki?

    Wyguglales to rozporzadzenie.

    Ale jak duzo moze byc rdzy w konkretnych liczbach, to tam nie
    znajdziesz.

    J.

  • 15. Data: 2012-07-06 16:32:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-06 16:04, J.F pisze:

    > Wyguglales to rozporzadzenie.

    Nie za bardzo, tam odsyła się do kolejnych aktów, a ja jestem leniwy.
    A przecież diagnosta nie czyta ustawy, tylko realizuje (powinien) jakąś checklistę.
    Że, np. ma zmierzyć siłę siła hamowania, która ma wynosić... a owalizacja i różnica
    między osiami
    mają nie przekraczać... pomiar spalin odbywa się tak i tak, ma dać wyniki w
    granicach... itd.
    I nawet kiedyś taką rozpiskę już widziałem, tylko za cholerę nie mogę odnaleźć.

  • 16. Data: 2012-07-06 16:36:31
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

> [...]
    > umizgi, schylał się i patrzył pod różnymi kątami aby coś na siłę dostrzec.
    > No ale jak się kupi na kredyt to tak jest że się auto flancuje a

    Widocznie to był świeży nabytek :)

  • 17. Data: 2012-07-06 16:39:27
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-06 11:26, J.F pisze:

    > Czas przestac dbac o samochod, a zadbac o lepiej platna prace - taka
    > smutna prawda.
    >
    > Coraz gorsze samochody robia, coraz drozej dbanie o starocie wychodzi.

    smutna prawda jest taka że w nowszy samochód z niższej półki musisz
    wpakować tyle co w 'starocia' z półki wyżej, mającego przy tym większy
    komfort, mniejsze prawdopodobieństwo utraty (bo takich złomów to już nie
    kradną) czy mniejszy ból jak wracasz z marketu i zastajesz zarysowane
    drzwi...

    Lukasz

  • 18. Data: 2012-07-06 16:45:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > początki korozji wokół jakiś "korków'

    Gdybym miał czym to wszystkie te korki zaspawałbym blachą.
    Z doświadczeń na golfie wiem, że niemożliwe jest wytępienie rdzy w tych
    miejscach. Ostatnio testuję silikon sanitarny i dekarski i maże wokół
    wszystkich gumek w podłodze. Nie wyglada żeby żarł lakier.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 19. Data: 2012-07-06 17:02:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości grup
    > Wyguglales to rozporzadzenie.

    >Nie za bardzo, tam odsyła się do kolejnych aktów, a ja jestem leniwy.
    >A przecież diagnosta nie czyta ustawy,

    Tu jest Polska ... czyta. A przynajmniej powinien :-)
    No - rozporzadzenia raczej, bo ustawy mu malo przydatne.

> [...]
    >wyniki w granicach... itd.
    >I nawet kiedyś taką rozpiskę już widziałem, tylko za cholerę nie mogę

    Nie przesadzaj,
    http://bip.transport.gov.pl/pl/bip/akty_prawne/trans
    port_drogowy/rozporzadzenia/

    Dwa rozporzadzenia w sprawie badan, dwa czy wiecej w sprawie
    warunkow.

    PRzy czym to z DU 2009/155/1232 wraz z zalacznikami lepiej z innego
    zrodla sciagnac, bo tu skan.

    J.

  • 20. Data: 2012-07-06 19:25:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > niedaleko znów ten facio z BMW z tablicą K1BMWX. I zamiast znowu pójść z
    > żoną na zakupy został przy aucie. Auto odpicowane, że się przyglądnąć
    > można w każdym fragmencie a ten wyciągnął ponownie husteczkę z kieszeni i
    > dawaj, pucu pucu lustereczko, błotniczka kawałeczek to tu to tam,
    > lampeczka to tu to tam, odcisk palca na feldze, i tak całe auto oblatuje.
    > Myśłałem że jebnę ze śmiechu. Jak można być takim prostakiem, zamiast
    > żonie w zakupach pomagać to jak niewolnik auto pucować pod każdym sklepem.
    > Za drugim razem to już mu dwie fotki trzepnąłem.

    Foxa obfociłeś? ;-)