eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ... › Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
  • Data: 2011-04-28 14:32:37
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    news:ipbhir$j8p$1@news.onet.pl...

    > bredzisz waść.

    Nie bredzi. Dojeżdżam do pracy kawałkiem gierkówki od 12 lat i często
    robiłem sobie zabawę - spróbować dogonić młodego wściekłego nie
    przekraczając 100. Dość często mi się to udawało - kwestia wybrania
    odpowiedniego pasa na światłach, itp.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII