  • 1. Data: 2019-10-16 12:17:08
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ANTI junta EUdSSR" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >sledzacych wszysko co w ich zasiegu sie dzieje.

    >Wejscie do srodkow komunikacji, gastronomii,
    >obiektow handlowych, administracyjnych, firm a
    >nawat publicznych toalet jest rystrykcyjnie
    >sledzone. Chodniki, przejscia dla pieszych,
    >drogi, wezly komunikacyjne, innymi slowy niemal
    >wszystko jest sledzone kamerami i przekazywane
    >do central nadzoru. Przy czym nieznane obiekty
    >sa natychmiast automatycznie (bez jakiegokolwiek
    >nadzoru) wykrywane i zostaje wysylany alarm do
    >sluzb porzadkowych znajdujacych sie w
    >najblizszym zasiegu "podejżanego" obiektu.

    Taa ... ja to widzialem .. na filmach s-f.
    I dosiegnelo rzeczywistosci.

    Ciekawe na ile sprawne to rozpoznawanie ...

    >Dla samych Chinczykow drastycznosc jest znacznie
    >ostrzejsza niz dla turystow. Turysci placa kary
    >za chocby niewlasciwe przejscie przez ulice w
    >niedozwolonym miejscu, czy przekroczenie limitu
    >czasowego na zebrach. Chinczycy sa oblozeni
    >systemen punktow socjalnych i w drastycznych

    A za 10 lat system potanieje i zaczna instalowac w RP ...

    >Masowo kupujcie chinszczyzne sowicie wspomagajac
    >jednopartyjny socjalistyczno-komunistyczny rezym

    A mamy wybor ?
    Sami otworzymy fabryke w Indiach ?

    ale ciekawe - boja sie szpionow, czy narod cos wspomina o demokracji ?

    J.

  • 2. Data: 2019-10-16 15:22:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ANTI junta EUdSSR" napisał w wiadomości grup
    "J.F." wrote in message:

    >System już od maja działa, zaś od początku
    >grudnia prawnie będzie obowiązywał.

    >Z relacji mej pra.........pra-wnuczki, która
    >biegle zna j.chiński (tam czasowo mieszka)
    >Sprawność systemu jest szacowana na 99.99%.

    Zadziwiajaco duzo, jak sie spojrzy co potrafia kobiety.
    Ale ... jedna pomylka na 10tys w 1.5mld spoleczenstwie, to 150 tys
    pomylek

    J.

  • 3. Data: 2019-10-16 15:32:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-16 o 12:17, J.F. pisze:
    > Taa ... ja to widzialem .. na filmach s-f.
    > I dosiegnelo rzeczywistosci.
    >
    > Ciekawe na ile sprawne to rozpoznawanie ...

    Amerykanie już rozpoznają człowieka laserem z kilkudziesięciu metrów po
    biciu serca.
    I to nie jest s-f.

  • 4. Data: 2019-10-16 16:54:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Amerykanie już rozpoznają człowieka laserem z kilkudziesięciu metrów
    >po biciu serca.
    >I to nie jest s-f.

    Jakos niespecjalnie dowierzam, ale kto wie ...

    J.

  • 5. Data: 2019-10-16 21:29:01
    Od: z <...@...pl>

    https://whatnext.pl/wojsko-usa-zidentyfikuje-cie-po-
    biciu-serca/

    To nie jest kwestia wiary.

    To nasza przyszłość. I zapomnijcie o prawach człowieka i innych
    zabobonach kiedyś demokratycznych.

  • 6. Data: 2019-10-16 22:27:42
    Od: watapatatabusana <w...@p...no.net.no.site.no.network>

    z wrote:
    > To nie jest kwestia wiary.
    > To nasza przyszłość. I zapomnijcie o prawach człowieka i innych
    > zabobonach kiedyś demokratycznych.

    "Pieronie", *zdecydowanie* i *absolutnie* masz *RACJE*
    (jako jeden z bardzo nielicznych na p.m.t.g;
    najprawdopodobniej gdzie indziej tez), ktorzy *wiedza*
    do czego sluzy "szara substancja" (nad szyja) i ja
    uzytkuja we wlasciwy sposob!

    "Prawa czlowieka" istnieja TYLKO dla multimiliarderow i
    tryliarderow, ktorzy OGRABILI 96% populacji bez (lub
    pozbawionych) jakichkolwiek praw czlowieka! (+ tysiac
    wykrzyknikow) i za ta "mamone" korupcyjnie wykupuja sie
    ze wszelkich ciezkich przestepstw! (+ tysiac wykrzyknikow)

    --
    ANTI junta EUdSSR
    (he spits on NATO asshole)

    Jesli ludzie nie zniszcza eu-ABSURDistan,
    to tenze ZNISZCZY ich ze 100% pewnoscia!

    Oto jak kalifat germanistan latwo
    kolonizuje o OGRABIA kraj...

    http://bit.ly/2HnecAD

  • 7. Data: 2019-10-16 22:47:24
    Od: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    J.F. wrote:

    > Zadziwiajaco duzo, jak sie spojrzy co potrafia kobiety.
    > Ale ... jedna pomylka na 10tys w 1.5mld spoleczenstwie, to 150 tys
    > pomylek

    Jeszcze raz przypomne, skosnookie (w prehistorii
    odkrywcy i wynalazcy setek (a moze i tysiecy) do
    dzisiejszego dnia uzytkowanych dobr), maja zainstalowane
    i funkcjonujace 2'000'000'000 (dwa miliardy) kamer
    sledzacych. Jesli jedna wykryje na 99.99% i zaraz obok
    niej nastepna 99.99%... i za pare metrow nastepna, to
    blad sprowadza sie do 0 (zera).

    Zaczerpnij wiedzy od tych, ktorzy przebywali po 1 maja
    tego roku; wiele dni w Chinach (prywatnie tzn. nie na
    zorganizowanych wycieczkach) i mieli oczy otwarte oraz
    chlonny mozg.

  • 8. Data: 2019-10-17 13:03:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "? adeus repúblicas da banana - FCK uniao de bananas ?"
    napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

> [...]
    >sledzacych. Jesli jedna wykryje na 99.99% i zaraz obok
    >niej nastepna 99.99%... i za pare metrow nastepna, to

    Zalezy jaki blad.
    Bo jak chca ustalic kto byl na demonstracji, to owszem - wyjdzie im ze
    Lee sie zalapal na 100 kamerach, ale jedna zlapala Chu.
    Uznaja ze to blad rozpoznania, czy na wszelki wypadek Chu tez
    aresztuja ?

    A jak zlapia przechodzacego na czerwonym swietle, to beda analizowac
    czy on dochodzil do tego przejscia, czy od razu wystawia Chu mandat ?

    A jak Lee i Chu sa do siebie podobni, to pewnie kamery myla ich
    czesciej ...

    J.

  • 9. Data: 2019-10-17 18:38:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ANTI junta EUdSSR" qo739m$5e7$...@f...eternal-september.org

    > (Czytnik, którego używam czasami podczas
    > "wycinania" tekstu bez jakigokolwiek
    > polecenia wysyła na serwer....)

    Wrzuć ciekawy tekst w jakąś obrabiarkę/sprawdzarkę
    onlajnową typu jasnopis i śledź losy tegoż tekstu...

    https://jasnopis.pl

    Rzecz jasna nie pisz, że ,,chcesz obrobić bank'' czy
    ,,zamordować prezydenta'' -- bo to zbyt ordynarne,
    więc nie przejdzie, ale wpleć ;) w ,,zwykły'' tekst
    coś ciekawego... Jakby naznacz tekst ,,kontrastem''
    znanym z badań typu RTG czy MR.

    Zauważ też, że znajdziesz całe mrowie bezpłatnych
    translatorów czy innych obrabiarek (tekstów, filmów
    bądź muzyki) onlajnowych, podczas gdy odpowiadające
    im offlajnowe -- są płatne...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2019-10-17 19:55:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "? adeus repúblicas da banana - FCK uniao de bananas ?"
    qo7vkt$v71$...@n...albasani.net

    > Jeszcze raz przypomne, skosnookie (w prehistorii
    > odkrywcy i wynalazcy setek (a moze i tysiecy) do
    > dzisiejszego dnia uzytkowanych dobr)

    Teraz są komunistycznymi Chińczykami, ale
    przez kilkaset lat byli Mandżurami...

    Chyba od początku XVII wieku Chińczycy byli podbijani
    przez Mandżurów, których pokonali kulturowo, po czym
    dorżnęli po II wojnie światowej, jako sojuszników
    zbrodniczej Japonii...

    Wcześniej Mandżurowie chyba też podbijali
    Chiny, ale nie całe...

    Poza Mandżurami Chiny padały pod naporem Hunów, Mongołów itp....
    Nie padły, lecz wojny niekoniecznie były obojętne. Podobnie
    z Kazańską ;) Rosją Iwana -- Moskale pokonując militarnie
    Mongołów, Tatarów i inne ludy koczownicze zamieszkujące
    ziemie na wschód od Kazania, stawali się po części tymi
    ludami mentalnie... Inni (niż Moskale) Rusini chrześcijańscy
    raczej nie zachowali się w pamięci narodów... (obecna
    Ukraina to IMO taka sobie ;) dawna Ruś Kijowska)

    Polacy pokojowym osiedleniem Tatarów na swych ziemiach
    uchronili się przed tataryzacją, ale tylko z rąk tych akurat Tatarów...

    -=-

    Upadek Manżurów to w Chinach okres wpływów: Rosji,
    Europy, Japonii, USA... Sławna kolej transsyberyjska
    to częściowo kolej mandżurska. ;) BTW -- to nie jest
    kolej przechodząca *przez* Syberię, ale raczej *po
    skraju* południowym Syberii.

    http://www.kolejnictwo-polskie.pl/default_277.html

    Inną sprawą jest, czy 'Syberia' to azjatycka Rosja,
    czy tylko środkowa część tej azjatyckiej Rosji. ;)

    -=-

    Co do odkryć -- i Chińczycy, i Arabowie, i Europejczycy odkrywali...
    Bez internetu, TV, samolotów, nawigacji dalekomorskiej itp. ludzkość
    zadawalała się wieloma cywilizacyjnymi kolebkami luźno ze sobą
    współpracującymi.

    Ludy koczownicze (jak Mongołowie czy Tatarzy) są nosicielami
    wynalazków/osiągnięć -- jak duże zwierzęta są nosicielami chorób...
    Kogoś napadły, ucząc się czegoś, po czym zostały pokonane przez
    kogoś innego, zarażając go pozyskanymi wcześniej osiągnięciami
    innej cywilizacyjnej kolebki ludzkości, po której być może nie
    pozostawili śladu...

    -=-

    Ogólnie nie zachwycają mnie ani ,,samodzielne'' osiągnięcia
    Egiptu, ani Rzymu, ani Grecji, ani Persji, ani Arabii, ani Chin itd...

    -=-

    > Jesli jedna wykryje na 99.99% i zaraz obok
    > niej nastepna 99.99%... i za pare metrow nastepna, to
    > blad sprowadza sie do 0 (zera).

    100% bezbłędności? -- ponoć porządni prawnicy uczą, że
    w prawie nie ma 100% pewności i żaden wyrok nie zapada
    bez wątpliwości...

    Ludy uznawane przez Europejczyków za cywilizowane (Amerykanie,
    Brytyjczycy, Francuzi, Niemcy) mają na swym sumieniu sporo
    smutnych pomyłek, budzących refleksje... [albo refluksje -- muszę
    to zweryfikować, ale teraz nie mam czasu...]

    --