  • 51. Data: 2012-09-26 20:31:03
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1buo0p1bb02oe$....@4...net

    Nie będę szukał tamtego wątku, nie będę zakładał nowego... ;)
    Uznaj, że nie potrafię -- tak będzie najprościej. :)

    http://androidland.pl/aplikacje/nawigacja-wewnatrz-b
    udynkow-dzieki-google-maps-6-0/

    Nie tak dawno temu ukazała się nowa wersja Google Maps
    na urządzenia z systemem Android. Wśród udoskonaleń
    najistotniejszą nowością jest możliwość nawigacji
    wewnątrz budynków!

    I co Ty na to?

    Na dzień dzisiejszy firma Google oferuje nam dostępność
    tej opcji w takich miejscach jak większe centra handlowe,
    lotniska oraz sieć sklepów IKEA. Liczba tych budynków
    oczywiście jest ograniczona, lecz Google zapewnia
    o stałej aktualizacji i nawiązywaniu odpowiednich
    umów z kolejnymi sieciami handlowymi, urzędami
    i instytucjami publicznymi. Efekty update'u do
    wersji Google Maps 6.0 zostały pokazana na
    poniższych filmikach.

    Ja nawet nie próbuję aktualizowania -- naczytałem się tyle,
    że mam dosyć! Cały smartfon chyba trzeba by oddać tym mapom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2012-09-26 22:12:52
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.09.2012 19:07, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Mario" k3varh$9o5$...@m...internetia.pl

    > Obaczym, jak będzie. ;) Czy notebooki będziemy zasilali napięcie 3.3V...

    Raczej nie - niskie napięcie to duże prądy, duże prądy to raz, ze straty
    a dwa, że zakłócenia.

    Procesory desktopowe, które biorą ~100W i pracują od wielu lat przy
    napięciach poniżej 2V ciągle dostają prąd przy napięciu 5V a dopiero w
    okolicy procesora przetwornica zamienia na docelowe.

    Michoo

  • 53. Data: 2012-09-26 22:52:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

> [...]
    > napięciach poniżej 2V ciągle dostają prąd przy napięciu 5V a dopiero w
    > okolicy procesora przetwornica zamienia na docelowe.

    Raczej dostają na wielofazowe przetwornice synchroniczne 12V.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2012-09-26 23:37:07
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 19:19:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Ty masz jakiś smartfon czy fantazjujesz, bujając w obłokach?
    > Smartfon wytrzymuje nie kilka dni, ale kilka godzin. I jest
    > to (wytrzymywanie) piętą achillesowa smartfonów. Telefon komórkowy
    > ładuję kilka razy do roku, może kilkanaście. :) A i to raczej rzadko
    > (chyba nigdy) od zera... Smartfon ciągnący w 3G warto raczej ładować
    > wtedy, gdy jest okazja... W domu smartfon zdecydowanie jest urządzeniem
    > nieprzenośnym/stacjonarnym... Dobrze, że mi przypomniałeś...

    Mam, choć może nie tyle smartfon co palmofon, paroletni SPV M5000 z
    Windows Mobile 5. Faktycznie, jak zacznie się korzystać z WiFi to
    baterię można zajechać w parę godzin ale przy normalnym korzystaniu
    (dzwonienie, SMSy, jakieś pół godziny internetu dziennie) wytrzymuje
    trochę ponad 2 dni.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 55. Data: 2012-09-27 10:19:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 26 Sep 2012 19:19:39 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > Właśnie wróciłem i zapomniałem podłączyć... Później trzeba go
    > uruchamiać, gdyż wyładowuje się do zera... A gdy na ,,dysku'' brakuje
    > miejsca, smartfon może nie ruszyć wcale... Zredukowałem liczbę ,,moich''
    > aplikacji z około 100 do 70, aby pozbyć się problemów...

    ale to już Twój problem, ze instalujesz śmieci

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2012-09-27 12:51:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" k4125r$s96$...@d...me

    > ale to już Twój problem, ze instalujesz śmieci

    Owszem -- to mój problem. Śmieci owe dają mi to, czego potrzebuję:

    -- dostęp do kont w bankach
    -- radio netowe
    -- podają koordynaty do laptopa
    -- zapisują trasę
    -- korygują fotki
    -- OCeRują teksty
    -- dają mi informacje o użyteczności sygnału GPS, 3G, WiFi
    -- mówią mi, ile jaki program zajmuje miejsca, i gdzie

    Same śmieci... Ale dla mnie te śmieci służa. :)

    Na przykład drastycznie skracają czas szukania tego, na czym
    mi zależy... Dzięki tym śmieciom mogę utrzymywać m@ilowy kontakt
    ze światem (pisanie na małej klawiaturze jest szybsze niż na
    laptopowej, zaś na laptopowej -- szybsze niż na desktopowej)
    itd...

    A że od każdej aplikacji może być jakaś aplikacja jakoś
    lepsza -- warto szukać, instalować, testować...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2012-09-27 13:08:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Sep 2012 12:51:54 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    > mi, ile jaki program zajmuje miejsca, i gdzie
    >
    > Same śmieci... Ale dla mnie te śmieci służa. :)

    telefon to nadal nie laptop

    > (pisanie na małej klawiaturze jest szybsze niż na laptopowej, zaś na
    > laptopowej -- szybsze niż na desktopowej) itd...

    tu to już upełnie odleciałeś.

    > A że od każdej aplikacji może być jakaś aplikacja jakoś lepsza -- warto
    > szukać, instalować, testować...

    to się potem nie dziw, że nie chce działać jak trzeba

  • 58. Data: 2012-09-27 14:10:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" k41c35$im$...@d...me

    > telefon to nadal nie laptop

    Nie da się ukryć -- jest poręczniejszy, lżejszy, szybszy w wielu
    zastosowaniach... Ustępuje laptopowi wielkością ekranu na przykład...

    [ale to nie z laptopa wiem o niedawnej porażce/kompromitacji Tuska,
    lecz ze smartfonu... -- mały ekran, ale wielkość treści ma się
    nijak do wielkości ekranu]

    > tu to już upełnie odleciałeś.

    Nie po myśli Wielkiego Gatesa?
    Ducha Gatesa nakazuje inne myślenie?
    Nie Gates, nie Ty i nie inni wielcy
    uznają, co jest łatwiejsze, ale tak
    zwany ogół, motłoch, ;) tłum...

    Dla mnie najłatwiej pisać smartfonową klawiaturą a najtrudniej desktopową. :)

    > to się potem nie dziw, że nie chce działać jak trzeba

    Działa jak trzeba -- ale do litrowej butelki nie można wlać pięciu litrów płynu...

    Działa poprawnie -- to naprawdę nie laptop z jego pomerdanymi Windows.
    Po prostu działa. Pełni te funkcje, które już wymieniłem i masę innych,
    których nie wymieniłem.

    -=-

    A teraz pozwól, że Cię pożegnam, jako że rozmowa z Tobą nie niesie mi
    niczego pożytecznego. Smartfonu używam stale -- nie muszę uświadamiać
    ani sobie, ani innym, jak cennym jest dla mnie nabytkiem. Nawet filmy
    mogę oglądać na tym małym ekranie. :) Zanim go kupiłem -- liczyłem na
    wiele. Teraz widzę, że nie pomyliłem się. Przydatność smartfonu jest
    szokująco duża/wysoka. Co więcej -- podobne stanowisko wyraziła masa
    innych ludzi, przez co chyba już nikt nie produkuje atomowych netbooków.

    Komputer Gatesa umiera. Żyć musi z uwagi na bezwładność -- z dnia na dzień
    ludzie nie wyrzucą PeCetów do śmietnika, gdyż to nie bezpłatny soft, łatwy
    do zastąpienia nowym, również bezpłatnym jednak, IBM PC po prostu powoli
    stacza się tam, gdzie jego miejsce -- do śmietnika. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2012-09-27 15:44:09
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.09.2012 22:52, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Michoo,
    >
    > Raczej dostają na wielofazowe przetwornice synchroniczne 12V.

    Oczywiście mój błąd - myślałem jedno a napisałem drugie ;). Użycie 5V
    podczas gdy dostępnej jest 12 byłoby zresztą mało sprytne.

    Michoo

  • 60. Data: 2012-09-27 18:59:05
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 12:51:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Owszem -- to mój problem. Śmieci owe dają mi to, czego potrzebuję:
    > -- dostęp do kont w bankach

    Na wspomnianym wcześniej palmofonie (czy jak kto woli pocket PC) dostęp
    do kont w dwóch różnych bankach zapewnia mi jedna i ta sama przeglądarka
    WWW.
    > -- dają mi informacje o użyteczności sygnału GPS, 3G, WiFi

    Takie informacje urządzenie powinno udostępniać samo z siebie, w ramach
    systemu operacyjnego. Wskaźnik sygnału GSM jest w telefonach od zawsze,
    użyteczność sygnału GPS dla większości użytkowników powinna się
    sprowadzać tylko do informacji czy jest fix 2D/3D.
    > ze światem (pisanie na małej klawiaturze jest szybsze niż na
    > laptopowej, zaś na laptopowej -- szybsze niż na desktopowej)

    No niewątpliwie, szczególnie że na chyba wszystkich smarftonach da się
    pisać tylko kciukami - jak to się ma do pisania 10 palcami na normalnej
    dużej klawiaturze?
    GG#2400455 ICQ#320399066