  • 51. Data: 2012-04-25 15:53:29
    Temat: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 14:31, s...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > jak nie jesteś Polakiem to spierdalaj do siebie a nie dobrych rad będziesz
    > udzielał. My Polacy wybieramy sobie takich przedstawicieli jakich chcemy. I
    > nic nie Polakowi do tego. Jak byśmy nie chcieli fotoradarów to byśmy wybrali
    > takich co je zlikwidują.

    :-)
    Może się trochę sprecyzuj. Jakiś znaczek zastosuj bo ktoś może pomyśleć
    że to Twoje poglądy. Bądź twardy. Podpisz się chociaż :-)

  • 52. Data: 2012-04-25 16:13:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Apr 2012 15:25:00 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > Ja wiem, że różne bzdury można usłyszeć/przeczytać, ale w to wierzyć ;)

    W którymś z cytowanych artykułów coś tam przebąkują żeby nie była to kara
    za wykroczenia, a administracyjna nakładana na właściciela.

    Jeżeli przepchną to w taki sposób, to tak by to wyglądało.

    Podobnie działa to w przypadku jakiś tam stref parkowania, gdzie nie
    kierujący dostaje mandat, a właściciel pojazdu opłatę administracyjną -
    normalna faktura do zapłacenia.

    Jak się udało na parkingach, to jak dobrze pokombinują to może i się uda z
    fotoradarem?

  • 53. Data: 2012-04-25 16:34:11
    Temat: Re: Odp: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Apr 2012 12:39:46 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    znaczy,

    postawienie

    Ĺźe

    > Jak nie ma ustawy to nie ma rozporządzenia. Informuje i objaśniam bo
    > widać nie jesteś za mocny w temacie. Ustawa to część teoretyczna.
    > Rozporządzenie to praktyczna. W ustawie można określić ogólnie miejsce,
    > na przykład że w środku każdej wioski, albo przy budynku sołtysa. A w
    > rozporządzeniu grubość rurki do jakiej przykręcony jest znak.

    ROTFL. może się doucz jak działa prawo :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2012-04-25 16:48:08
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-25 14:45, Tomasz Pyra pisze:

    > Mają mają - i to z roku na rok coraz większy.

    Mieszkańcy?

    A do co zysku Rostowski założył 1.2 mld przychodu z fotoradarów do
    budżetu. Czyli 100mln miesięcznie. Obecnie mają zysk miesięczny ok 7mln,
    czyli trochę poniżej założeń.

    A.

  • 55. Data: 2012-04-25 16:53:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Apr 2012 16:48:08 +0200, Arek wrote:

    > Mieszkańcy?

    Mówię o tych fotogminach, które pomimo że przepisy niby utrudniają im
    działanie, to rok rocznie mają większe wpływy z grzywien.

    > A do co zysku Rostowski założył 1.2 mld przychodu z fotoradarów do
    > budżetu. Czyli 100mln miesięcznie. Obecnie mają zysk miesięczny ok 7mln,
    > czyli trochę poniżej założeń.

    No bo Rostowski myślał że ITD będzie miała taką skuteczność jak straże
    gminne.

  • 56. Data: 2012-04-25 17:11:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 21:46, Tomasz Pyra wrote:
    > Przedsiębiorca obiecuje rabat dla mieszkańców Kobylnicy jeżeli ci w
    > referendum opowiedzą się przeciwko używaniu FR w najbardziej sfotoryzowanej
    > gminie Polski (a może i świata?) - ponad 7.7mln zł z fotoradarów na 9500
    > mieszkańców.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/jak-
    zaglosuja-przeciwko-fotoradarom-dostana-duza-z,1,511
    3490,region-wiadomosc.html

    Swoją drogą, niegłupi facet. Zniżka na elektryczne ogrzewanie i panele
    słoneczne, czyli produkty niszowe których i tak pewnie jeden na pół roku
    sprzeda, a reklama w ogólnopolskiej gazecie leci za darmo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 57. Data: 2012-04-25 17:22:41
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-04-24 22:54, ToMasz pisze:
    > chyba będzie flejmik, ale zaryzykuje. Trzeba by facetowi wjechać w
    > kufer, a potem z uśmiechem powiedzieć sory, ale za szybko jechałem.
    > jakby tak ktoś z jego rodziny ucierpiał to by się szybko wycował z tego
    > co naobiecywał.
    > CO oczywiście nie przesądza czy ta gmina potrzebuje czy nie fotoradarów.

    http://www.hotmoney.pl/artykul/gazeta-prawna-nie-daj
    emy-sie-lapac-na-fotoradar-2-25185

    "Więcej - nowe radary robiące zdjęcia kosztowały krocie i poważne
    problemy z tego powodu może mieć przede wszystkim Generalna Inspekcja
    Transportu Drogowego, która w lipcu ub.r. przejęła od GDDKiA oraz
    policji sieć fotoradarów i *obiecała podnieść ich wydajność.* "

    Chyba wiadomo o co chodzi o WYDAJNOŚĆ nie o bezpieczeństwo.

  • 58. Data: 2012-04-25 18:13:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-25 16:53, Tomasz Pyra pisze:
    > On Wed, 25 Apr 2012 16:48:08 +0200, Arek wrote:
    (...)

    > No bo Rostowski myślał że ITD będzie miała taką skuteczność jak straże
    > gminne.

    No tak i na przekór sobie pewnie poparł przepisy, które pozwalają na
    skuteczne ograniczanie SM samowoli w zakresie kontroli ruchu drogowego.
    Póki co system automatycznego nadzoru itd. nie działa, więc nic
    dziwnego, że wpływy są stosunkowo niskie.

  • 59. Data: 2012-04-25 18:22:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-25 17:22, PesTYcyD pisze:

> [...]
    > policji sieć fotoradarów i *obiecała podnieść ich wydajność.* "
    >
    > Chyba wiadomo o co chodzi o WYDAJNOŚĆ nie o bezpieczeństwo.

    W artykule nie ma słowa o bezpieczeństwie, tylko jest robienie
    sensacji z faktu, że wpływy są póki co niskie. System nie miał powstać
    w 4 miesiące, a w parę lat. Wydajność wzrośnie - spokojna głowa.
    Bezpieczeństwo też. Powoli się będą też pojawiały fotorejestratory
    podobne do tych na skrzyżowaniu Sobieskiego/Witosa w DC, czy
    w podwarszawskim Tarczynie.

  • 60. Data: 2012-04-25 19:29:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 15:21:42 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > ITD ma w tych granicach (sprawnych, homologowanych itd.) Czekają na
    > jakiś przetarg na 300 sztuk. Trochę stałych ma SM - ciekaw jestem, czy
    > w skali kraju mają ich z 50 sztuk.

    Kazde miasto wojewodzkie po 2, Kobylnica 10 i juz masz 42, to co - zadna
    inna gmina w kraju nie ma ? :-)

    Spokojnie sie tego wiecej uzbiera.

    > Jest trochę mobilnych - będzie tego
    > w skali kraju 100 sztuk? Z czym do ludzi :)

    J.