-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku
Date: Wed, 7 Jun 2017 12:30:46 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 39
Message-ID: <oh8kkn$6ri$1@usenet.news.interia.pl>
References: <q...@4...com>
<oh5p58$i76$1@node2.news.atman.pl> <oh5v6q$nt2$1@node2.news.atman.pl>
<oh620r$1fs$1@node1.news.atman.pl> <oh68e6$u4$2@node2.news.atman.pl>
<oh7342$qrd$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1496831447 7026 83.15.205.22 (7 Jun 2017 10:30:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jun 2017 10:30:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <oh7342$qrd$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607025
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-06 o 22:25, RadoslawF pisze:
> W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:
>
>>>>> Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie koła na
>>>>> biegu
>>>>> jest
>>>>> bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
>>>>> odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
>>>>> 2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
>>>>
>>>> A to nie jest tak, że obraca się na luzie, a potem wrzuca bieg?
>>>>
>>>> Shrek
>>>
>>> Mozliwe. Ktos musiałby szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno
>>> kolo ma
>>> wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
>>> wrzuceniu biegu.
>> Nie da rady, za mały moment, jak będziesz miał zbyt małą predkość to i
>> na pych nie odpalisz mimo
>> że pcha koła cała masa auta.
>>
> Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
> Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić. :-)
>
Były konstrukcje z blokadą konwertera, ale nie pamiętam, które auta tak
miały.
Uwaga: to nie jest "sprzęgło" konwertera (jak np. miewają LR Discovery
czy Mitsubishi Pajero) - tamtejszy clutch blokuje konwerter na wyższych
biegach celem eliminacji uślizgu, a przy okazji zmniejsza obroty silnika
i zużycie paliwa.
--
Pozdrawiam.
Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław