eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-14 09:57:07
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem niezmiernie zaskoczony jakąś sztuczną wojną wymyślaną przez mityczne
    zwaśnione strony.

    Toż to jest Internet! Tu nie ma granic, zakazów, podziałów. Dostępny jest
    dla każdego, stąd poziom MUSI być zróżnicowany.

    Określenie "dzieci Neostrady" budziło zawsze mój uśmiech politowania... dla
    jego autorów. Miało ono podkreślić, że Ja jestem "stara gwardia", a
    użytkownik Neo, czy innego szerokopasmowego dostępu to gołowąs bez klasy.
    Czyżby TPSA badała każdego klienta i zatwierdzała dostęp do Internetu tylko
    tym "upośledzonym"? Nie? To po co takie piaskownicowe wyzwiska? Brzmi to
    zupełnie jak koleżanki mojej córki, licytujące się, która ma najlepszy
    profil na Naszej Klasie.

    Ja jakoś nie dostrzegam tej Przepaści dzielącej wypowiedzi ze ścigacza i
    "rodowitych preclów". Co więcej, kompletnie mnie nie interesuje, w jaki
    sposób ktokolwiek łączy się z grupami dyskusyjnymi. Pamiętam dobrze czasy
    studenckie, gdy sam byłem "elitą" mając w domu modem 33 kbit i z
    namaszczeniem kilka razy dziennie ściągałem po 100-200 postów newsowych
    różnych grup - w tym precli. Czym różni się poziom dyskusji tamtego okresu
    od obecnego? Zapewne niczym. Tyle, że młodzi dyskutanci tamtego okresu - są
    teraz starsi, a niektórzy z nich zapewne ciężko znoszą kryzys wieku
    średniego i z rozrzewnieniem wspominają "stare dobre czasy".

    Zdecydowanie opowiadam się po stronie Lovtza. Być może założyciele precli
    mają swoje uwagi, być może nie podoba im się kierunek, w jakim ewoluowały
    precle, ale takie jest życie. Grupa dyskusyjna jest "dobrem publicznym" i
    sama powinna wybierać drogę ewolucji, a sztuczne ograniczenia zwykle
    prowadzą do jednego - do śmierci.