    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Date: Sun, 9 Jul 2017 10:30:21 +0200

    W dniu 08.07.2017 o 18:24, Pszemol pisze:

    > Do końca roku miało być docelowo 5000/mies.

    A na początku pisałeś że z początku powoli 5000/miesiąc i tak do końca
    roku;) No patrz....

    > Wyliczaliśmy?

    "Ze względu na dużą liczbę osób którzy już zapisali się w kolejce (ok
    pół miliona rezerwacji po $1000) ci którzy dziś zechcą kupić to auto
    będą musieli czekać do końca 2018 roku lub dłużej na swój samochód."

    "Tesla hasn't said how many people have put down $1,000 refundable
    deposits for the Model 3, but Musk has said people who put down a
    deposit now won't get a car until the end of 2018, suggesting it could
    be close to 500,000."

    Do końca roku 2018 to jakieś pi razy drzwi 90 tygodni zostało.

    500 000 / 90 to 5555 na tydzień.

    Shrek