  • 81. Data: 2016-12-23 08:43:04
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 16:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie myli.
    > W samochodach ogrzewanie mial nawet maluch

    Mój nie miał :)

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 82. Data: 2016-12-23 08:45:10
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 23:07, Ghost pisze:

    > No i masz sprzeczność wewnętrzną w instrukcji, porównaj z drugim cytatem
    > jaki w wątku podałeś.

    Nie, po prostu opcja MAX wymusza włączenie klimatyzacji a w normalnym
    użytkowaniu klimatyzacja jest OFF w temperaturze mniejszej niż 4 stopnie.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 83. Data: 2016-12-23 08:47:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-12-22 o 16:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Co to ma do rzeczy?

    >Mój nie miał :)

    Zadziwiające skąd lokator mojego KF wie, czy Tobie się coś myli.

  • 84. Data: 2016-12-23 08:54:07
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, December 22, 2016 at 10:39:12 PM UTC+1, Budzik wrote:

    > Własnie patrzyłem ostatnio na taka w jakims markecie i jakos nie mogłem sie
    > przemoc majac wrazenie ze własnie mosiezna porysuje szybę.
    > Może na próbe jednak kupie :)

    Ja od dobrych kilku(nastu?) lat uzywam skrobaczki Murska (za grosze na alledrogo),
    jest OK

    WS

  • 85. Data: 2016-12-23 08:55:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Nie, po prostu opcja MAX wymusza włączenie klimatyzacji a w normalnym
    >użytkowaniu klimatyzacja jest OFF w temperaturze mniejszej niż 4 stopnie.

    "klimatyzacji działa wyłącznie", dla mnie to jednoznaczne - jednakowoż nie
    mam ufności czy autor instrukcji wiedział co pisze w sensie literalnym

  • 86. Data: 2016-12-23 10:19:31
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2016-12-22 o 20:03, Irokez pisze:

    > No daj spokój victorius albo się doucz.
    > Znajdź mi klimę w samochodzie bez czujnika oszronienia, który wyłącza po
    > prostu sprężarkę poniżej pewnej temperatury (np. w Lagunie II robi to
    > przy 2 stopniach a załącza przy 6 stopniach).

    Tak, ale tu mówimy o odwróconej roli, czyli ciepły parownik, zimna
    chłodnica. Bo ma przecież grzać, nie chłodzić.
    Na chłodnicy z przodu też jest czujnik oszronienia?

    Nie robię przy tym, więc może za bardzo teoretyzuję, ale od tego sa
    grupy dyskusyjne, żeby dyskutować ;)

    --
    viktorius

  • 87. Data: 2016-12-23 10:19:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-12-21 o 16:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sumie to mnie ciekawi, dlaczego poza Fordami (w tym dostawczymi, spotkałem się z
    taką ze 25 lat temu w busiku Transicie) mało kto oferuje.
    > Patenty chyba by już wygasły?
    >

    > -----

    Mają to auta koncernu VW (VW, skoda, seat, itp.).
    T.

  • 88. Data: 2016-12-23 11:04:23
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 08:55, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > "klimatyzacji działa wyłącznie", dla mnie to jednoznaczne - jednakowoż
    > nie mam ufności czy autor instrukcji wiedział co pisze w sensie literalnym

    Powiem to inaczej kończąc temat, g... mie to obchodzi jak to działa,
    ważne że w parę min mam ciepło w aucie i szyb nie trzeba było skrobać.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 89. Data: 2016-12-23 11:37:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dlaczego nie mają Ople, Volvo, Saaby (grzana szyba to ideał na skandynawskie
    warunki), Fiaty, BMW, Mercedesy, co tam jeszcze?
    O Ameryce skutej sniegiem i mrozem nawet nie na Alasce to juz nie piszę, choć gdyby
    były takie szyby do Cadillaca Catera, to bym może sprowadził i założył do Omesi ;-))

    -----

  • 90. Data: 2016-12-23 15:35:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Ja od dobrych kilku(nastu?) lat uzywam skrobaczki Murska (za grosze na
    > alledrogo), jest OK

    No to własnie taka widziałem.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.