  • 1. Data: 2015-02-23 13:07:58
    Temat: Olympus PEN
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Mam na kilka dni Olympusa PENa E-PL3
    IMHO jesli chodzi o ergonomie - zwykly kompakt.
    :-(
    Dla kogos komu ustawienia automatyczne sa niewystarczajace - porazka.
    Nie rozumiem wszechzachwytow nad tym aparacikiem.
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-02-23 18:01:10
    Temat: Re: Olympus PEN
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    mam E-P1 znakomita jakość zdjęć, teraz przerobiony do UV - zdjęta matryca.
    Problem ze stabilizacją matrycy - często siada. Aparat nadal działa - bez
    stabilizacji. Pozdrawiam Kikuko

    .atman.pl...

  • 3. Data: 2015-02-23 19:05:54
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2015-02-23 o 18:01, kikuko pisze:
    > mam E-P1 znakomita jakość zdjęć, teraz przerobiony do UV - zdjęta
    > matryca.

    No no, bez matrycy robi w UV. Pozazdrościć.

    JD

  • 4. Data: 2015-02-23 20:49:04
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-23 o 13:07, T...@s...in.the.world pisze:

    > Dla kogos komu ustawienia automatyczne sa niewystarczajace - porazka.
    > Nie rozumiem wszechzachwytow nad tym aparacikiem.

    Posiadam E-PL3 i też nie rozumiem wszechzachwytów - ma on po prostu
    swoje zady i walety.
    Ergonomia jak w kompakcie, rozmiary jak w kompakcie, jakość zdjęć o
    wiele lepsza niż z kompaktu.
    Pena noszę w plecaku, dzięki temu mam zawsze pod ręką aparat robiący
    przyzwoitej jakości zdjęcia.
    Mogę w plecaku nosić lustrzankę z kompletem stałek tylko że oprócz niej
    niewiele do plecaka wejdzie. Pen jest dla mnie akceptowalnym kompromisem.

  • 5. Data: 2015-02-23 20:54:48
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    przejęzyczenia - każdemu może się zdarzyć po 10 godzinach deptania po
    klawiszach. Chodziło o zdjęcie filtru przed matrycą. A tu są przykłady
    robione z ręki - warto zwrócić na godz. robienia fotki:
    http://www.kirilenko.eu/iinfra/oly/index.html
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-02-23 21:01:59
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

> [...]
    > klawiszach. Chodziło o zdjęcie filtru przed matrycą. A tu są przykłady
    > robione z ręki - warto zwrócić na godz. robienia fotki:

    zmęczenie robi swoje: nie przed matrycą tylko sprzed matrycy, warto
    zwrócić - oczywiście uwagę - przepraszam purystów językowych.
    Kikuko

  • 7. Data: 2015-02-23 23:29:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <mcg07m$t0g$1@node2.news.atman.pl>,
    Bartolomeo <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > Mogę w plecaku nosić lustrzankę z kompletem stałek tylko że oprócz niej
    > niewiele do plecaka wejdzie. Pen jest dla mnie akceptowalnym kompromisem.

    Pytanie, czy lepiej miec kompakta o dobrej ergonomii z niewymiennym
    obiektywem, i nieco mniejsza matryca, czy kompakta z wymiennymi
    obiektywami, za to o ergonomii kompakta.

    --
    TA

  • 8. Data: 2015-02-23 23:54:15
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-23 o 23:29, T...@s...in.the.world pisze:

    > Pytanie, czy lepiej miec kompakta o dobrej ergonomii z niewymiennym
    > obiektywem, i nieco mniejsza matryca, czy kompakta z wymiennymi
    > obiektywami, za to o ergonomii kompakta.

    A to jak kto woli. Dla mnie manualny zoom, i duża matryca przeważają nad
    ergonomią,
    która co tu by nie mówić wcale taka kiepska nie jest - do obsługi tego
    pena da się przywyknąć.

  • 9. Data: 2015-02-24 09:33:55
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

> [...]

    > obiektywem, i nieco mniejsza matryca, czy kompakta z wymiennymi
    > obiektywami, za to o ergonomii kompakta.

    też nad tym się zastanawiam ostatnio. I moim typem jest wstępnie Lumix
    LX-100. Właśnie z takimi założeniami - kompakt w rozmiarze. Ze
    stosunkowo dużą matrycą i w miarę jasnym obiektywem.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 10. Data: 2015-02-28 01:17:00
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Na alllegro bija sie wlasnie o EPL3.
    Z calkiem bezuzytecznym kitem 14-42 przekroczyl 500zl
    To jakies szalenstwo :-(
    --
    TA