  • Data: 2020-02-15 14:02:03
    Temat: Re: Operator VOIP
    Od: xxx <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy VoIPy w ogóle mają przed sobą przyszłość?

    Przeniosłem nr stacjonarny z TPSA do IPFONa 10lat temu. I zamiast 40zł
    płacę 3,33zł miesięcznie (10zł kwartalnie) . Rodzice dzwonią czasem z
    tego voipowego numeru na stacjonarki, znajomi dzwonią do nich na ten
    domowy voipowy numer.Ja w smartfonie na androidzie mam aplikację na
    której mogę w dowolnym momencie uruchomić dostępność tego telefonu
    online.Czasem potrzebowałem wysłać fax z domu-taki numer voipa w IPFON
    był wybawieniem, bo można zawsze założyć 2-tygodniowy numer darmowy na
    fax. I wysyłać odpowiednim mailem faxy!
    Taki stacjonarny to ja rozumiem!