  • Data: 2020-02-15 14:53:52
    Temat: Re: Operator VOIP
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-14 o 13:19, Liwiusz pisze:

    > Nic się nie zmieniło.
    >
    > Po pierwsze mylisz router z bramką voip.

    Właśnie do Voip-a mialam router. Bramkę zaś od Tlenofonu, ktory potem
    połączył się z ...już nie pamiętam tej firmy. Jak zadzwonilam ze
    stacjonarnego (przez Voip) do Francji i gadałam ok. godziny . Zaraz
    zajrzałam do bilingu i okazało się, że to kosztowało tylko ok. 2 zł.
    Wogóle to przestałam korzystać z routera i bramki jak dostawca
    internetu poknocił wszystkie ustawienia, bo nie umieli sobie poradzić po
    spaleniu się skrzynki z ich kablami na któryms tam piętrze. Pewnie i mój
    router nadawał sie do wyrzucenia, bo nie można go było skonfigurować.
    Oczywiście rozwiązałam umowę z tym naszym osiedlowym dostawcą internetu
    , a router wyrzucilam.
    Czy teraz jakbym zadzwoniła z komórkowego na stacjonarny we Francji
    (Nancy) t o byłby to oddzielny koszt i czy w ogóle bym się połączyła to
    jeszcze nie sprawdzałam.

    > Po drugie - można dzwonić przez aplikację w smartfonie.
    > W epoce przedsmartfonowej rzeczywiście trzeba było mieć bramkę voip, lub
    > telefon z nią wbudowaną.

    Czyli jak dodam do telefonu aplikację Voip to dużo sie zmieni?
    W ramach m-cznej opłaty za kartę (20 zł) mam wszystko, Tylko nie wiem
    czy za granicę jest platne i mnie telefon nie połączy. Jakoś nie miałam
    czasu i zawsze zapominam zadzwonić do operatora, żeby zapytać.

    --
    animka