  • 1. Data: 2017-03-10 12:54:13
    Temat: Opony Yokohama vs. Pirelli
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    Wybierając spośród tych dwóch modeli mam dylemat:
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/yokohama-blue-earth-
    ae01-175-65-r14-82-t
    http://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-p1-cinturato
    -verde-175-65-r14-82-t

    Jedyna różnica (istotna) to droga hamowania pirelli oznaczona jako B, a w
    wypadku yokohamy C. Różnica w cenie niewielka, ale pirelli mocno
    przecenione. W tej chwili nie ma się co zastanawiać i brac pirelli. Ale gdy
    wrócą do normalnych cen, to Waszym zdaniem warto byłoby dopłacić?

    --
    Klementynka

  • 2. Data: 2017-03-10 13:19:52
    Temat: Re: Opony Yokohama vs. Pirelli
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.03.2017 o 12:54, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > przecenione. W tej chwili nie ma się co zastanawiać i brac pirelli. Ale gdy
    > wrócą do normalnych cen, to Waszym zdaniem warto byłoby dopłacić?

    Miałem takie Pirelli i potem Yokohamy, ale inny model (bodajże A-Drive).
    Yokohamy były bardzo nietrwałe - szybkie ścieranie bieżnika.
    Dodam, że geometria zawieszenia jest w porządku. Obecnie mam Nokiany i
    te się tak szybko, jak wspomniane Yokohamy nie zużywają.
    Jacek

  • 3. Data: 2017-03-10 13:36:29
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <o9u5la$4of$1@node1.news.atman.pl>, k...@a...com
    says...

> [...]
    > Dodam, że geometria zawieszenia jest w porządku. Obecnie mam Nokiany i
    > te się tak szybko, jak wspomniane Yokohamy nie zużywają.

    Jeżdżę niewiele i głównie po mieście. Ale dwa, trzy razy do roku zdarza się
    dłuższa trasa - czy różnica pomiędzy tymi pirelli i yokohamami będzie
    rzeczywiście na korzyść pirelli? A jak z ich trwałością w porównaniu z
    yokohamą? Nęci mnie ta lepsza przyczepność na mokrym, no i obniżona cena,
    ale yokohamy mam na miejscu, a na pirellki muszę czekać.

    --
    Klementynka

  • 4. Data: 2017-03-10 15:19:16
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 10.03.2017 o 13:36, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > yokohamą? Nęci mnie ta lepsza przyczepność na mokrym, no i obniżona cena,
    > ale yokohamy mam na miejscu, a na pirellki muszę czekać.
    Ja bym poczekał, bo różnica w trwałości (przynajmniej u mnie) była duża.
    Jacek

  • 5. Data: 2017-03-10 15:30:39
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

> [...]
    > Dodam, że geometria zawieszenia jest w porządku. Obecnie mam Nokiany i
    > te się tak szybko, jak wspomniane Yokohamy nie zużywają.

    Mam a-drive, nie zauważyłem by szybciej się zużywały.. raczej normalnie.

  • 6. Data: 2017-03-10 23:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Klementyna Paluch-Rogalska k...@d...pl ...

> [...]
    > przecenione. W tej chwili nie ma się co zastanawiać i brac pirelli.
    > Ale gdy wrócą do normalnych cen, to Waszym zdaniem warto byłoby

    To zalezy na który rajd i jakie warunki beda...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 7. Data: 2017-03-13 16:14:45
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 12:54, Klementyna Paluch-Rogalska pisze:

> [...]
    > przecenione. W tej chwili nie ma się co zastanawiać i brac pirelli. Ale gdy
    > wrócą do normalnych cen, to Waszym zdaniem warto byłoby dopłacić?

    Zależy od toru.
    Na Nürburgring raczej pirelli.