eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpony asymetryczne... lewa i prawa? › Re: Opony asymetryczne... lewa i prawa?
  • Data: 2019-08-05 16:40:15
    Temat: Re: Opony asymetryczne... lewa i prawa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e12d00a2-6d30-403c-bfb2-f39c1680c42f@go
    oglegroups.com...
    On Monday, August 5, 2019 at 1:42:57 PM UTC+2, J.F. wrote:
    >> A tymi skosnymi rowkami to sie producenci jakos nie przejmuja.
    >> Widac nie ma znaczenia ... albo klient i tak nie zauwazy.

    >bo w sumie sami nie wiedza jak jest lepiej ;)

    W tym przypadku to obroty sa symetryczne, tylko ciekaw jestem czy np
    auta nie znosi.

    >kiedys na forum moto szukalismy jak montowac opone, bo miala kilka
    >strzalek pokazujacych kierunek obrotu, tylko jedne w jedna inne w
    >druga ;)
    >Wytlumaczenie znalazlo sie na angielskiej strone (link juz nie
    >dziala), ale zostala jego zawartosc na forum (sorry za ang., ale na
    >polskiej stronie nie bylo o tym sladu...)

    >"ContiRoad Attack Direction?
    >The orientation of the ContiRoad Attack front has recently been
    >revised. Conti Germany responded to feed-back from the UK and other
    >markets about maximising the already incredible durability of the
    >original front tread pattern. After the launch of the ContiSport
    >Attack test riders commented on the fact that the reversed tread
    >direction gave much more uniform wear across the tyres section and so
    >the ContiRoad Attack front pattern was switched in late October 2006
    >to take advantage of this better wear characteristic. Some confusion
    >exists because some European plants outside of Germany have a tread
    >mould with small arrows at the edge of the tread near the sidewall,
    >these arrows should be ignored. These moulds are being replaced.
    >ContiRoad attack customers may be offered the same tyre with
    >apparently two different directions of rotation. The tread pattern on
    >both tyres is fine. Riders should be aware that all relevant and
    >legally required information regarding speed rating and direction of
    >rotation is moulded into the side-wall of the tyre, not the tread, so
    >be sure your tyre is fitted in accordance with the directional arrow
    >on the sidewall regardless of which way the pattern runs."

    Ciekawe.
    Czyli robia bieznik taki, zeby mial dobre wlasciwosci przy prawidlowym
    kierunku, a potem odwracaja :-)

    Czy nawet na tym Zachodzie oszczedzaja i za pare km wiecej klienci sa
    sklonni zaryzykowac zyciem, bo jak kiedys przyczepnosci zabraknie ...

    A moze w motocyklach to jakos inaczej jest ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: