    Subject: Re: Opticum XS65 Combo
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 22 Jul 2017 23:10:15 +0200

    W dniu 18.07.2017 o 12:47, Trybun pisze:

    > Coś musi być nie tak, nie widziałem tunera w którym by nie było ręcznego
    > wyszukiwania kanałów. Muxy i transpondery z satelitów oczywiście mogą
    > być wgrane do pamięci tunera, ale czymś niemożliwym się wydaje aby tuner
    > był pozbawiony możliwości ręcznego wyszukiwania..

    Zrobiłam wyszukiwanie ręczne pasm: UHF oraz VHF dla nr kanałów jakie
    były możliwe do wyboru i dawały odpowiednio silny sygnał.
    Nie doszedł żaden program z MUX8, choć na WIW-ie 50 miałam te kanały
    przy tej samej antenie co teraz.
    Dla mnie też jest to dziwne. Pewnie potrzebny będzie kontakt ze
    sprzedawcą albo producentem. :-(

    Krycha.