  • 1. Data: 2010-09-16 22:23:33
    Temat: Orange blokuje
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Dzwonie sobie z numeru A w Orange pod numer B - tez w Orange.

    "telefon poza zasiegiem". Jeszcze raz - poza zasiegiem, jeszcze raz -
    zajety. Wiec krecimy z Ery - dzwonek, odbiera - byl ciagle wlaczony.
    krecimy znow z Orange - laczy. Wszystko w czasie minuty.

    Gadamy, gadamy, jakosc kiepska .. rozlaczylo.

    I powtorka z rozrywki - z Orange nie laczy, nie laczy, z Ery laczy, z
    Orange nie laczy, laczy. Gadamy dluzej - znow gdzies urwalo.

    I tak jeszcze pare razy. Z Orange trzeba krecic pare razy, z Ery za
    pierwszym razem.

    Telefon B byl akurat na prowincji, i ponoc zrywa .. ale A do B dzwoni
    za darmo, i to budzi moje duze watpliwosci :-)
    Ktos moze potwierdzic/zaprzeczyc ?

    No i jeszcze drobnostka - z pakietu zniklo 354 minut, a billing
    pokazuje polaczen na 273. Vat doliczyli czy jak ? :-)
    Ale i tak za malo - akcyze chyba jeszcze doliczyli

    J.

  • 2. Data: 2010-09-16 23:27:39
    Temat: Re: Orange blokuje
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Dzwonie sobie z numeru A w Orange pod numer B - tez w Orange.
    >
    > "telefon poza zasiegiem". Jeszcze raz - poza zasiegiem, jeszcze raz -
    > zajety.

    W orange to ostatnio jakby standard - pogorszenie jakosci uslug :/

  • 3. Data: 2010-09-17 05:05:31
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Dzwonie sobie z numeru A w Orange pod numer B - tez w Orange.
    >
    > "telefon poza zasiegiem". Jeszcze raz - poza zasiegiem, jeszcze raz -
    > zajety.

    Stawiam na mala pojemnosc sieci.

  • 4. Data: 2010-09-17 07:02:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w
    > wiadomosci
    > Stawiam na mala pojemnosc sieci.

    Ale gdzie - w okolicach A czy B ?

    J.

  • 5. Data: 2010-09-17 08:00:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "tl" <t...@p...gazeta.pl> writes:

    > Stawiam na mala pojemnosc sieci.

    ... i priorytetowa obsluge polaczen platnych?

    MJ

  • 6. Data: 2010-09-17 08:26:34
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 17 Wrz, 00:23, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > krecimy znow z Orange - laczy. Wszystko w czasie minuty.
    >
    > Gadamy, gadamy, jakosc kiepska .. rozlaczylo.

    I to jest niestety związane z zasięgiem albo zapchaną siecią. Tylko.
    Po prostu jest tak, że telefon wywoływany przez stację za którymś
    razem znalazł się w końcu w jej zasięgu. Często jest tak, że dzwonię
    do kogoś (na przykład we Wrocqu), "telefon poza zasięgiem sieci". A za
    15- 20 sekund już jest połączenie. Najczęściej właśnie kiepskie, ale
    jest.

    JK

  • 7. Data: 2010-09-17 09:03:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JohnyK" <j...@t...pl> napisał w

    >I to jest niestety związane z zasięgiem albo zapchaną siecią.
    >Tylko.
    >Po prostu jest tak, że telefon wywoływany przez stację za którymś
    >razem znalazł się w końcu w jej zasięgu.

    No niby tak. Ale jednak zachodzi pytanie dlaczego dzwoniac z Ery za
    kazdym razem laczyl od pierwszego razu.

    Fakt ze to z reguly byla 3-4 proba polaczenia, wiec powiedzmy po
    minucie od klopotow - akurat mogla sie siec odblokowac.

    J.

  • 8. Data: 2010-09-17 11:13:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > ... i priorytetowa obsluge polaczen platnych?

    Sieć jest za głupia, żeby takie fakty skojarzyć. Owszem, istnieje
    obsługa priorytetowa dla wskazanej karty SIM, ale nie dla jej taryfy.

    Może za jakiś czas... :-)

  • 9. Data: 2010-09-17 11:15:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-09-17 09:02, J.F. pisze:

    > Ale gdzie - w okolicach A czy B ?

    Jeżeli połączenie do B z innej sieci uzyskiwałeś 100/100, to raczej po
    stronie A. Jeżeli B zrywa połączenia, to cholera wie.

  • 10. Data: 2010-09-17 12:24:39
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 17 Wrz, 13:13, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Sieć jest za głupia, żeby takie fakty skojarzyć. Owszem, istnieje
    > obsługa priorytetowa dla wskazanej karty SIM, ale nie dla jej taryfy.

    I całe szczęście, że takie rzeczy są :-)

    JK