  • 1. Data: 2013-10-31 19:01:07
    Temat: Oszustwo na stacji paliw BP w Białymstoku
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Akcja od 1:45
    Pistolet wyciągnięty z baku a licznik nabija dalej i kasa ucieka LOL.

    Ale gdyby klient skorzystał z usługi "darmowej" pracownika który na
    dzień dobry biegnie do ciebie z : zatankować? To by się nie zorientował
    że go stacja paliw wali po rogach.

    http://www.youtube.com/watch?v=EVNTJ6o-gu4

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-10-31 21:24:34
    Temat: Re: Oszustwo na stacji paliw BP w Białymstoku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    >Akcja od 1:45
    >Pistolet wyciągnięty z baku a licznik nabija dalej i kasa ucieka LOL.

    Kasa, to brzmi dumniej niz 50 gr -)

    >Ale gdyby klient skorzystał z usługi "darmowej" pracownika który na
    >dzień dobry biegnie do ciebie z : zatankować? To by się nie
> [...]

    W takim tempie ? 0.1 litra przy tankowanych 67 to nawet nie jest 0.2%.
    A dokladnosc pomiaru jaka ? 2% ?

    No ale jakby tak zaczac sie po sklepie rozgladac, albo klient przed
    nami zaczal w hotdogach przebierac ... no, moze nawet by sie pare
    zlotych nabilo.

    Po odwieszeniu pistoletu nadal nabija ?
    Bo podejrzewam jednak jakas drobna usterke techniczna a nie celowe
    dzialanie.
    Jesli to daje sie drugi raz zauwazyc - GUM jest wlasciwym adresatem,
    choc wydaje sie ze IH tez.

    J.

  • 3. Data: 2013-10-31 23:16:01
    Temat: Re: Oszustwo na stacji paliw BP w Bia?ymstoku
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-10-31 21:24, J.F pisze:

    > Po odwieszeniu pistoletu nadal nabija ?
    > Bo podejrzewam jednak jakas drobna usterke techniczna a nie celowe
    > dzialanie.

    Zacznijmy od tego, że na filmie nie widać czy pistolet który widać w
    kadrze jest tym którym tankowano samochód..

  • 4. Data: 2013-11-02 14:07:43
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ale gdyby klient skorzystał z usługi "darmowej" pracownika który na
    > dzień dobry biegnie do ciebie z : zatankować? To by się nie zorientował

    To nie oszustwo tylko usterka. Mam nadzieję że zgłosiłeś obsłudze?
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 5. Data: 2013-11-02 16:36:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-02 14:07, wowa pisze:

    > To nie oszustwo tylko usterka. Mam nadzieję że zgłosiłeś obsłudze?
    > Wojtek

    Akurat ja z takim czymś osobiście się nie spotkałem i to nie moja przygoda.
    Nie wiem jak to się skończyło.
    Puściłem to tu by uczulić tankujących na takie dziwadła typu "dzień
    dobry... zatankować?" a nie usterki, bo w to nie wierzę że to usterka.
    Za dużo jest wałków różnorakich w tym kraju by uwierzyć w usterkę która
    zazwyczaj jest na niekorzyść klienta.

  • 6. Data: 2013-11-03 12:45:15
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > dobry... zatankować?" a nie usterki, bo w to nie wierzę że to usterka.
    > Za dużo jest wałków różnorakich w tym kraju by uwierzyć w usterkę która

    Po pierwsze, dziwne że ktoś nagrywał tankowanie, może wiedział wcześniej o
    usterce i zamiast zgłosić woli robić aferę. Chyba że taki maniak nagrywający
    wszelkie tankowania :)
    Po drugie, jakby odłożył pistolet od razu toby nic nie dobiło. Po trzecie,
    na pierwszy rzut oka są możliwe trzy wersje usterki. Po czwarte, wszystkie
    dystrybutory mają co roku legalizację więc takie "oszustwo" nie ma sensu.
    Wojtek

  • 7. Data: 2013-11-03 12:57:29
    Od: funn <funn@_lalalalala_tkdami.net>

    W dniu 03-11-2013 12:45, wowa pisze:
> [...]
    > trzecie, na pierwszy rzut oka są możliwe trzy wersje usterki. Po
    > czwarte, wszystkie dystrybutory mają co roku legalizację więc takie

    po piate tam widze, ze wyszlo tej gorki w przeliczeniu (te kilkadziesiat
    groszy na ponad 60 litrow paliwa) tak, jakby cena paliwa byla o pol
    grosza wieksza (0,005 zl), czyli zalozmy, ze taka stacja sprzeda 5000
    litrow paliwa na dzien, to da jej zysku cale... uwaga... 25zl brutto (od
    tego odjac wszelkie podatki, koszty itp...), czyli na miesiac zlotych
    750 (wciaz brutto), co rocznie daje kwote calych 9 125 zlotych (nadal
    brutto). I teraz zalozmy jakis kontrol, ktory by zobaczyl takie ogromne
    oszustwo (ok, nie bagatelizujac - przeklamywanie na urzadzeniach
    pomiarowych - nawet niewielkie - jest oczywiscie oszustwem) i dopieprza
    takiej stacji kare... mysle, ze bylaby sporo wieksza niz niecale 10 000
    zl (obstawialbym jakies 150 - 200 k PLN)
    Jak slowo daje - autor filmu szuka sensacji i moim skromnym troche robi
    z siebie idiote znajdujac ja przy okazji takiej bzdury

    --
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-11-03 13:33:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2013 23:16:01 +0100, DoQ napisał(a):

    > Zacznijmy od tego, że na filmie nie widać czy pistolet który widać w
    > kadrze jest tym którym tankowano samochód..

    Jestem sklonny w to uwierzyc - moze wirnik tak sie ustawil ze
    przypadkowe drgania generuje, moze cos zakloca elektronike
    - np telefon gsm.

    Ciekawe tylko - czesto sie zdarza na tej stacji, czy ktos ma zwyczaj
    filmowania wszystkich tankowan ...

    J.

  • 9. Data: 2013-11-03 15:05:13
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-03 12:45, wowa pisze:

> [...]
    > trzecie, na pierwszy rzut oka są możliwe trzy wersje usterki. Po
    > czwarte, wszystkie dystrybutory mają co roku legalizację więc takie

    http://www.wykop.pl/ramka/1712556/bp-oszukuje-kierow
    cow-na-stacji-paliw-w-bialymstoku/

  • 10. Data: 2013-11-03 15:08:50
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-03 12:57, funn pisze:
    > - autor filmu szuka sensacji i moim skromnym troche robi z siebie
    > idiote znajdujac ja przy okazji takiej bzdury

    Dla mnie idiotą jet ten kto żyje w nieświadomości że jest dymany i
    jeszcze nazywa idiotami tych co wyciągają na światło dzienne metody
    dymania.