eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOtwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows › Re: Otwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Otwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows
    Date: Tue, 11 Feb 2020 20:30:57 +0100

    On 2020-02-10 13:05, PlaMa wrote:

    > Może Signal?

    "Połącz swój telefon z Signal Desktop"

    Może mi ktoś wyjaśnić co to k.. jest?!

    Chciałem połączyć się z kimś, kto, w uproszczeniu, będzie używał
    jakiegoś bezpiecznego sposobu komunikacji. Na razie interesuje mnie
    Windows ponieważ moglibyśmy to sobie wypróbować. Kompletnie nie
    interesuje mnie łączenie się ze swoim telefonem.