  • 31. Data: 2010-08-02 19:03:22
    Temat: Re: Ovi Maps
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i371lu$ii1$1@news.onet.pl...
    > Quoted:
    > Beny (s...@s...pl)
    > in news:4c56e544$1@news.home.net.pl

    > Edytowałem configuration.xml, ale nic nie dało.
    >
    > Natomiast co do mwconfig, to dziwną przeszkodę napotkałem. Ten plik to
    > archiwum zip. Jest w nim mwconfig.xml. Ale nie da się podglądnąć, bo
    > prosi o hasło! Ciekawe, jakie to hasło ma być. :)

    Sprawdzilem u siebie i też chce hasła. Nazwe zmienilem na *.zip i pod xp
    chcialem rozpakować.
    Moze jakims programem co łamie hasła zip to potraktować ? Ja nie mam
    doswiadczenia z takimi programami, nigdy nie musialem tego robic.

    > Pomóż mi zrobić jeszcze jedną rzecz.
    > Ty masz jakiś plik initial na C:, którego ja nie mam. Może byś mi go
    > przesłał na email (mcszumi na Gmailu). Może to po prostu dlatego się nie
    > uruchamia, że nie ma tego pliku?
    > Czyli C:\cities\initial.cdt.

    Nie ma problemu, plik juz wysłalem na maila, sprawdz poczte.
    Skopiowany z C:\cities
    Posiadam ovi maps 3

    Pozdrawiam
    Beny

  • 32. Data: 2010-08-02 19:35:58
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c571679$1@news.home.net.pl

    > Sprawdzilem u siebie i też chce hasła. Nazwe zmienilem na *.zip i pod
    > xp chcialem rozpakować.

    Ja też.
    Przy okazji: jak przeglądasz pliki w telefonie z poziomu Windows? Po
    prostu przez PC Suite?
    Ja używam wtyczki do Total Commandera NokiaFS. Działa, ale ma pewne
    ograniczenia, np. nie można skopiować pliku z telefonu na telefon.

    Może masz jakieś lepsze narzędzie?

    Widziałem kiedyś na własne oczy, jak człowiek podłączył jakąś Nokię przez
    USB i pojawiły się w Windows (chyba XP) litery napędów. Tak po prostu. A
    on chyba nie miał żadnego specjalnego oprogramowania, tylko PC Suite.

    > Moze jakims programem co łamie hasła zip to potraktować ? Ja nie mam
    > doswiadczenia z takimi programami, nigdy nie musialem tego robic.

    Ja mam coś na dysku, spróbuję dla sportu.

    > Nie ma problemu, plik juz wysłalem na maila, sprawdz poczte.
    > Skopiowany z C:\cities
    > Posiadam ovi maps 3

    Dzięki, skopiowałem, ale nie pomogło. Będzie hard reset. :)

    Dzięki za pomoc,
    Marcin Sz.

  • 33. Data: 2010-08-02 20:05:04
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    > Ja używam wtyczki do Total Commandera NokiaFS. Działa, ale ma pewne
    > ograniczenia, np. nie można skopiować pliku z telefonu na telefon.

    Ostatnio robilem format laptopa i nie instalowalem jeszcze pc suite(z
    lenistwa)
    Podpinam tel przez kabel usb do laptopa i normalnie pojawia mi sie ikona
    dysku w moj komputer (przy pierwszym podłączeniu windows xp sam znalazl i
    zainstalwoal jakieś sterowniki)
    Gdy wczesiej mialem zainstalowane pc suite to roznica byla taka ze widzialem
    oprocz dysku E jeszcze dysk C

    Mam tez w laptopie BT skonfigurowane z telefonem. Do wgrania mniejszych
    plikow gdy nie mam ochoty na bawienie sie usb robie to przez bt. Moge
    przegladac z poziomu xp zawartość folderów w telefonie, zaznaczac/kopiowac
    itp albo wysyłac co chce przez xplore lub wbudowany systemowy menadzer
    plikow. Gdy sam sobie wysle plik do komputera to pojawia sie w moje
    dokumenty/Bluetooth Exchange Folder

    Mam nadzieje ze nie namieszałem za mocno ;)

> [...]
    > on chyba nie miał żadnego specjalnego oprogramowania, tylko PC Suite.

    > Ja mam coś na dysku, spróbuję dla sportu.

    Gdybys złamał hasło daj znać ;)

  • 34. Data: 2010-08-02 20:59:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Aug 2010 16:19:37 +0200, Beny wrote:

    >zejdz na ziemie, albo idz na onet pisac teorie z d*** wzięte
    >kazdy myslący wie ze mapy nie zajmują 1mb i trzeba je pobrać,
    >tylko idioda bedzie je pobieral przez telefon płacać za to jak za zborze

    No ale widzisz - Nokia nie napisala tego na tyle wyraznie zeby kolega
    tak zrobil. A czy drogo - zalezy od pakietu jaki sie ma :-)

    Producenci wielu innych programikow nawigacyjnych tez nalegali zeby
    program sciagnac przez telefon, a nie przez komputer.

    J.

  • 35. Data: 2010-08-03 08:56:45
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Beny (s...@s...pl)
    in news:4c5724f8$1@news.home.net.pl

> [...]
    > sam znalazl i zainstalwoal jakieś sterowniki)
    > Gdy wczesiej mialem zainstalowane pc suite to roznica byla taka ze

    Czyli potwierdzasz, że to jest możliwe. I to na XP na którym nigdy nie
    było PC Suite.
    Ja na dwóch XP SP3 próbuję i nie działa. Może to od telefonu zależy? Ja
    mam E51.

> [...]
    > lub wbudowany systemowy menadzer plikow. Gdy sam sobie wysle plik do
    > komputera to pojawia sie w moje dokumenty/Bluetooth Exchange Folder

    Aha, ja nie mam BT w tych komputerach, ale istnienie BT chyba nie ma
    wpływu na połączenie USB?
    Będę teraz podłączał telefon do każdego komputera jaki spotkam. ;)

    > Gdybys złamał hasło daj znać ;)

    Jasne :) Ale to raczej wątpliwe.

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 36. Data: 2010-08-03 10:08:14
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > Suite.
    > Ja na dwóch XP SP3 próbuję i nie działa. Może to od telefonu zależy? Ja mam

    Koledze zapewne chodzi o to, że działa, ale widzi tylko dostępne pliki
    "niesystemowe" w telefonie.

  • 37. Data: 2010-08-03 12:02:07
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    > było PC Suite.
    > Ja na dwóch XP SP3 próbuję i nie działa. Może to od telefonu zależy? Ja

    Jesli chodzi o nokie to ja mam n95 8gb, ale w domu jest też e66 + Samsung
    i890 omnia hd i wszystkie 3 telefony zachowuja sie tak samo. Podpinam
    (pierwszy raz znajduje sobie sterowniki) i pojawia sie jako dysk w moj
    komputer.
    W momencie podpięcia na telefonie jest pytanie jak ma być identyfikowany
    przez system, ja wybieram pamięc masowa.
    W laptopie xp sp3, komp stacjonarny windows 7, wszedzie dziala to tak jak
    napisałem.

    > Aha, ja nie mam BT w tych komputerach, ale istnienie BT chyba nie ma
    > wpływu na połączenie USB?
    > Będę teraz podłączał telefon do każdego komputera jaki spotkam. ;)

    Posiadanie BT nie ma znaczenia ;)

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koledze zapewne chodzi o to, że działa, ale widzi tylko dostępne pliki
    > "niesystemowe" w telefonie.
    Widzi cały dysk E łącznie z plikami systemowymi, folder private itp

  • 38. Data: 2010-08-04 08:28:49
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Beny" <s...@s...pl> napisał

    > Widzi cały dysk E łącznie z plikami systemowymi, folder private itp

    Piszesz wciąż o pamięci masowej, bądź też karcie pamięci. Mi chodzi o pamięć
    telefonu. Jest widziana z pozycji PC Suite, ale bez plików systemowych. I chyba
    o te pliki mu chodziło, że ich nie widzi.

  • 39. Data: 2010-08-04 10:19:06
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > uuu -3 za udawanie idioty

    Czyli potrafisz. No i OK. Funkcja celu została osiągnięta.

  • 40. Data: 2010-08-04 16:30:11
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Czyli potrafisz. No i OK. Funkcja celu została osiągnięta.

    Co potrafie ? Dyskutowac z idiotą ?