  • Data: 2010-06-27 18:54:36
    Temat: Re: Owalizacja cylindrów.
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak zrobię.
    >
    > Tylko najpierw na spokojnie to sobie wrzucę na stół, rozmontuje i wtedy
    > będę mierzył.
    Jak się bawisz w wyścigi to powinieneś mieć dwa silniki. Kup jakąś używkę,
    najlepiej zajechaną. Popatrz czy czasami nie da się w nią wstawić większych
    tłoków. Tuleje dorobią i to nie jest jakaś astronomiczna suma pieniędzy.
    Uszczelkę pod głowicę też dorobią. Mocniejsze sprężyny do zaworów też da się
    dorobić. Przebiegi na tak przerobionych silnikach są bardzo małe. Ale jak ktoś
    lubi ścigać się w cywilizowanych warunkach to czemu nie. Parę razy w życiu
    przerabiałem silniki do jazdy wyczynowej. Również parę razy przejechałem się
    samochodem z przerobionym silnikiem. Pomimo tego ze mnie to nigdy nie kręciło to
    muszę przyznać że jazda kredensem co ma z 1600 wyciągnięte 150 koni jest sporą
    atrakcją. Na pewno samochodziki w lunaparku są gorsze.