  • 1. Data: 2009-01-22 09:46:32
    Temat: Oxygen for Symbian i E51
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Witam

    Mam problem z połączeniem z programem Oxygen Phone Manager II for Symbian
    Nokią E51 przy pomocy kabla "usb". Wyświetla komunikat "unknown error".
    Zainstalowałem PC Suite i mogę się łączyć z telefonem bez problemów.
    Czy może macie pomysł jak zmusić Oxygena do pracy z E51?

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2009-01-22 13:09:28
    Temat: Re: Oxygen for Symbian i E51
    Od: "woj" <N...@w...pl>

> [...]
    > Zainstalowałem PC Suite i mogę się łączyć z telefonem bez problemów.
    > Czy może macie pomysł jak zmusić Oxygena do pracy z E51?

    Może spróbuj podczas korzystania z powyższego wyłączyć Nokia PC Suite

  • 3. Data: 2009-01-22 13:29:26
    Od: "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm>

    Użytkownik "woj" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Może spróbuj podczas korzystania z powyższego wyłączyć Nokia PC Suite

    Napisałem, że program PC Suite działa aby wykluczyć usterkę przewodu czy gniazda
    w telefonie. Nie korzystam z nich jednocześnie :)

  • 4. Data: 2009-01-23 16:50:33
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Szwed" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Napisałem, że program PC Suite działa aby wykluczyć usterkę przewodu czy
    > gniazda w telefonie. Nie korzystam z nich jednocześnie :)

    agenta NS też wyłączasz?
    Przem