    Subject: Re: Ożywiony NiMh?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx>
    Date: Thu, 11 Oct 2018 10:59:12 +0200

    On 2018-10-10 23:47, Marek wrote:

    > Mam, za przeproszeniem, ładowarkę z Lidla, (jeśli powiem, że najdroższą jaka u nich
    była to mnie usprawiedliwia?) Ma funkcję refresh ale ta funkcja włącza się (jeśli w
    ogóle) gdzieś na 10s tylko a potem przełącza na ładowanie.

    Ciężko mi coś powiedzieć odnośnie tej ładowarki. Ten tryb włącza się sam, czy można
    go włączyć ręcznie? Przełącza się po 10s niezależnie
    od tego czy zostanie dasz full naładowane czy puste ogniwo?

    > Na niektorych ogniwach aaa jakimi dysponuję producent napisał "ładować prądem 180mA
    przez 7h", przy czym ta ładowarka  najdłużej ładuje max 2-3h.
    Jaką pojemność ma to ogniwo i kto to wyprodukował? Ja uznaję tylko i wyłącznie
    eneloopy i vartę jeśli chodzi o rynek konsumencki.
    Wszystkie Duracelle AA jakie miałem już dawno zdechły. To samo tyczy się Energizerów,
    które zdechły mi po ~100 ładowaniach.