  • 1. Data: 2017-03-05 19:49:21
    Temat: PAL/SECAM/NTSC
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Ktoś to jeszcze pamięta? czy do tych systemów transmisji tv są jakieś
    potężne specyfikacje? ogólnie to co jest?

  • 2. Data: 2017-03-06 07:04:01
    Temat: Re: PAL/SECAM/NTSC
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-03-05 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > Ktoś to jeszcze pamięta? czy do tych systemów transmisji tv są jakieś
    > potężne specyfikacje? ogólnie to co jest?
    Wszystko Panie, wszystko !

  • 3. Data: 2017-03-06 07:06:46
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-03-06 o 07:04, Roman Rogóż pisze:
    > Wszystko Panie, wszystko !
    Sorry teraz zauważyłem kto zadaje pytanie.
    EOT

  • 4. Data: 2017-03-06 15:41:12
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 05.03.2017 o 19:49, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > Ktoś to jeszcze pamięta? czy do tych systemów transmisji tv są jakieś
    > potężne specyfikacje? ogólnie to co jest?

    PAL i SECAM to są systemy kodowania koloru, a nie całej transmisji. NTSC
    ma wyższą (60 Hz) częstotliwość odchylania.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 5. Data: 2017-03-06 16:15:57
    Od: Swift <p...@g...com>

    Początki były trudne a efekty skromne. Skrót NTSC rozszyfrowywano w Stanach jako
    Never Twice the Same Color :)))

  • 6. Data: 2017-03-06 16:25:59
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 06.03.2017 o 15:41, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > PAL i SECAM to są systemy kodowania koloru, a nie całej transmisji. NTSC
    > ma wyższą (60 Hz) częstotliwość odchylania.

    W sumie taka sama różnica jak między skrzypcami a fortepianem. Fortepian
    się dłużej pali. Ale temat odchylenia przy tym pytającym jak najbardziej
    w temacie.

  • 7. Data: 2017-03-06 16:32:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    gratuluję granatów,
    czy Ktoś poratuje mnie cenną uwagą/linkiem?

  • 8. Data: 2017-03-06 16:41:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jingiel pisze:

    > W sumie taka sama różnica jak między skrzypcami a fortepianem. Fortepian
    > się dłużej pali. Ale temat odchylenia przy tym pytającym jak najbardziej
    > w temacie.

    To są odchylenia w poziomie. Też większe -- 15750 Hz wobec 15625 Hz.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2017-03-06 16:49:12
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-03-06 o 16:32, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > gratuluję granatów,

    miałes jeden w dziecinstwie do zabawy, prawda?

    a.

  • 10. Data: 2017-03-06 17:13:34
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ojej, nie zrozumiałeś a zabierasz głos?

    proszę na temat, nie chce mi się czytać tych waszych dupostrzałów...